خانه / اخبار / آقامحمدی در تذکر شفاهی: کسی‌که بحث نظارت و شورای رهبری را مطرح می‌کند، تیر خلاص به تتمّه اعتبار خود نزند

آقامحمدی در تذکر شفاهی: کسی‌که بحث نظارت و شورای رهبری را مطرح می‌کند، تیر خلاص به تتمّه اعتبار خود نزند

سه شنبه   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱   ساعت ۱۲:۱۹

آقامحمدی-صحن

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح بحث در خصوص نظارت و شورایی بودن رهبری،‌ تصریح کرد: از نظر عدم وجاهت قانونی این موضوع، بزرگان علم و فقاهت پاسخ داده‌اند، اما از نظر سیاسی، طرح این موضوع در این شرایط نوعی شیطنت است که به گوینده القا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه اول دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: این روزها در آستانه انتخابات خبرگان رهبری، بحث نظارت بررهبری جهت مشوش کردن افکار عمومی مطرح شده که البته دوستداران انقلاب از طرح این موضوع موافق نیستند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر عدم وجاهت قانونی این موضوع بزرگان علم و فقاهت پاسخ داده‌اند، اما از نظر سیاسی، طرح این موضوع در این شرایط نوعی شیطنت است که به گوینده القا شده است.

وی یادآور شد: کسی که با اینگونه اظهارات مرتب صلاحیت خود را از دست داده باید بیاندیشد که به کجا چنین شتابان!

آقامحمدی گفت: بزرگوار! شما که با خطبه‌خوانی آنچنانی برای سکولارها، صلاحیت امامت جمعه و جماعات را از دست داده‌اید، در خبرگان به شدت و غیرقابل باور خویش، تنزل پیدا کردید و در عمل نیز ثابت کرده‌اید که توان نظارت بر فرزندان خویش را هم ندارید که ناچار باید برای اصلاح آنها به‌عنوان بزهکار جهت تربیت در اوین نگهداری شوند، بهتر است ملاحظه کنید و تیر خلاص به تتمّه اعتبار خود نزنید.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: جریاناتی که بسیاری از بزرگان را به لبه پرتگاه برده‌اند این بار به شما طمع کرده‌اند و دنبال این هستند که جملی بیارایند و دور موکب شما جمع شوند. اگر خواست خودتان نیست که امید است نباشد، هوشیار باشید و فاصله خویش را با دشمنان زخم‌خورده انقلاب مشخص کنید و بدانید دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند تا آن را به نام فتنه اکبر و شلیک آخر به نام شما ثبت کنند.

وی افزود: مطمئن باشید اگر فرزندان امام به این برسند که توطئه‌ای علیه تزلزل در رکن رکین نظام طرحی شده است آن روز درنگ نمی کنند و ملاحظه هیچکس را نخواهند کرد.

آقامحمدی افزود: این روزها گرانی به مردم فشار آورده است در حالی که تورم، تولید را به سمت صفر سوق می‌دهد، نیاز است تا دولت چاره‌ای بیاندیشد؛ مستندی که در آن پسری خوردسال نذری خود را نمی خورد برای مادر و خواهر خورد سالش می‌برد، نشان‌دهنده وضعیت اسفبار زندگی برخی از مردم در کشور است./

پایان پیام

درباره admin

bigtheme