خانه / اخبار برگزیده / پیام تبریک آقامحمدی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک آقامحمدی به مناسبت روز خبرنگار

ابراهیم آقامحمدی 7

بسمه تعالی

روز خبرنگار روز بیعت و تجدید عهدِ قلم با خون است، روز خدا محوری و رنگ خدا داشتن جوهر قلم است. روزی است که قلم عهد می بندد پاسدار خون مجاهدان راه خدا باشد.

روزی است که قلم شرف خود را که خدایش به آن سوگند یاد کرده ، یاد آور می شود تا قامت رعنای خود را جز برای بندگی پروردگار عالم خم نکند. روزی است که قلم ها قلمستان می شود و در دفاع از حق گویی و آزادی و استقلال و ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان عالم بنیانی مرصوص می سازد.

شرف قلم به راست قامتی، حق نویسی، ارزش محوری، آرمانگرایی و دوری جستن از تملق، چاپلوسی، دروغ نویسی، افترا نویسی، سبک نویسی، و زشت نگاری است.

روز خبرنگار روز بیزاری جستن از هرزه نگاری، تحجر، بیگانه پرستی، هرهری مذهبی، ول انگاری و الینه شدن انسان در مقابل ابزار است، روز خبر نگار، روز پاسداشت شرف انسانی است.

۱۷ مرداد روز خبرنگار را که یادآور خاطره مجاهد شهید و آرمان گرا شهید صارمی از خطه مرد خیز لرستان است را به جامعه خبرنگاری و خبرنگارانی که شرف قلم را پاس داشته و در راه آرمانها و ارزشهای الهی و دفاع از حق، رنج ها و سختیها کشیده، تا جامعه انسانی را با حقیقت آشنا کنند و در آرامش و امنیت و رفاه و مودت و مهربانی و کینه زدایی جامعه ی انسانی قلم زده اند تبریک می گویم.

ابراهیم آقامحمدی

خدمتگزار مردم شریف خرم آباد و دوره

در مجلس شورای اسلامی

درباره admin

bigtheme