خانه / اخبار / مردم در ۲۲ بهمن پاسخ «گزینه‌های روی میز» آمریکا را می‌دهند

مردم در ۲۲ بهمن پاسخ «گزینه‌های روی میز» آمریکا را می‌دهند

آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس:

مردم در ۲۲ بهمن پاسخ «گزینه‌های روی میز» آمریکا را می‌دهند

5عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که مردم در ۲۲ بهمن پاسخ گزینه‌های روی میز آمریکایی‌ها را می‌دهند.

 

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از لزوم حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سخن گفت.

وی اضافه کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن روزی است که خداوند با رهبری حضرت امام(ره) و دست ملتی که خدایی شده بود دگرگونی را در این کشور به وجود آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در ۲۲ بهمن ابرقدرت‌ها به خود لرزیدند، تصریح کرد:‌ در این روز مستضعفان امیدوار و مستکبرین ناامید شدند.

آقامحمدی با بیان اینکه تاکنون مردم کشور انقلاب را به اینجا رسانده‌اند، خاطرنشان کرد: ملت با رهبری ولی فقیه چه در زمان حضرت امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری حماسه‌های فراوانی آفریدند.

وی با اشاره به اینکه ملت در این ۳۵ سال اقدامات بزرگی را انجام دادند، گفت: مردم سختی‌ها را تحمل کرده و برای انقلاب خود گام برداشتند؛ در واقع همواره شاهد حضور مردم در صحنه‌های مختلف در بزنگاه‌ها بودیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی به انقلاب اسلامی ایران طمع کرده است، اظهار داشت: برای جلوگیری از دست‌اندازی دشمنان به دستاوردهای انقلاب از آحاد مردم دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی امسال هم مانند سال‌های گذشته پرصلابت حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

 

درباره admin

bigtheme