خانه / اخبار / ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد

ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد

آقامحمدی:
ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد
1

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: آمریکایی ها با وارد کردن بحث های موشکی و دفاعی ایران به مذاکرات هسته ای بدنبال قطع این مذاکرات هستند و این درحالی است که ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد.

ابراهیم آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه عهد شکنی  و ریاکاری در سابقه آمریکایی ها بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: همانطور که مسئولان عالی نظام بارها مطرح کرده اند، مذاکرات ما با آمریکایی ها و گروه ۵+۱ صرفا مذاکرات هسته ای بوده و هرگونه حاشیه هایی که بخواهند در روند مذاکرات مطرح کنند، چیزی جز نیت غیر خیرخواهانه آمریکایی ها نخواهد بود.

نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی برای اینکه به مردم دنیا نشان دهد که آمریکایی ها بدنبال برهم زدن نظم جهانی  و زورگویی هستند و هیچ هدف خیرخواهانه ای را دنبال نمی کنند، به مذاکرات هسته ای ادامه می دهند ولی آنها به دنبال این هستند که مذاکرات را ناموفق جلوه دهند و آن را قطع کنند.

وی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تلاش آمریکایی ها در راستای وارد کردن مسائل نظامی و دفاعی ایران به مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: اگر آنها بحث های موشکی و نرم افزاری جمهوری اسلامی ایران را به بحث های هسته ای وارد کنند، نشان می دهد که به دنبال نتیجه نگرفتن مذاکرات هستند و جمهوری اسلامی نیز هیچگاه از خط قرمزهای خود عقب نشینی نخواهد کرد.

آقامحمدی  با بیان اینکه آمریکایی ها همانگونه که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ غلطی نکردند، امروز نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد، اگر ما عقب نشینی کنیم آنها بحث های دیگری از قبیل حقوق بشر، مبارزه با تروریست و حتی حاکمیت ما را مورد هجوم خود قرار خواهند داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با  اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تلاش برخی نمایندگان کنگره آمریکا برای تصویب تحریم های بیشتر بر علیه جمهوری اسلامی، بیان داشت: آمریکایی ها باید بپذیرند که دنیا از اعمال تحریم های آمریکا خسته شده است و دیگر دنباله روی آمریکا نخواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: مطرح کردن بحث اعمال تحریم های بیشتر بر علیه ایران یک جنگ روانی است که آمریکایی ها براه انداختند و این در حالی است که ملت ایران همیشه در برابر توطئه های آمریکایی ایستادگی کرده و با آنها مقابله کرده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران همواره قله های پیشرفت را با موفقیت سپری کرده و روز به روز قویتر شده است و آمریکایی ها بدانند که با اینگونه رفتار خود فقط دیوارهای نیمه اعتمادی که بین خود و سایر کشورها وجود دارد را فرو خواهند ریخت.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme