خانه / اخبار / ابراز تاسف نماینده خرم‎آباد از وضعیت اهالی روستای «پشته‌جزایری»

ابراز تاسف نماینده خرم‎آباد از وضعیت اهالی روستای «پشته‌جزایری»

ابراز تاسف نماینده خرم‎آباد از وضعیت اهالی روستای «پشته‌جزایری»

2نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات معقولانه روستاها تأکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، ابراهیم آقامحمدی در جمع اهالی روستای پشته جزایری که در بخش جنوبی خرم‎آباد قرار دارد، گفت: خدا را شاکریم که در خدمت مردم خوب این روستا هستیم و برای رفع مشکلات روستا با کمک مسئولان امر تلاش می‎کنیم.

 

وی در این دیدار که بیشتر مسئولان شهرستان خرم‎آباد حضور داشتند، ادامه داد: ما به همراه مسئولان اینجا هستیم تا هر مسئولی مشکل حوزه خودش را بداند و در راستای رفع آن اقدام کند.

 

آقامحمدی که خواسته‎های اهالی را شنیده بود، تصریح‌کرد: خواسته‎ها غیرمعقول نیستند و به نظرم همه آنها قابل رفع هستند. ما مسلمان هستیم و باید جایی که مشکلی می‎بینیم اگر امکان داشت آن را رفع کنیم.

 

نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت جغرافیایی روستای پشته جزایری، تأکید کرد: روستایی که به مرکز شهر نزدیک‎ است و بالغ بر ۴۰۰۰ نفر جمعیت دارد باید امکاناتش بیشتر از این باشد و توجه بیشتری به آن شود و انتظار داریم دوستان به این روستا نگاه ویژه‎‎تری داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه استحفاظی خرم‎آباد ۸۰۰ روستا دارد، خاطرنشان کرد: هر زمان که مجلس تعطیل است و به خرم‎آباد می‎آیم به چند روستا سر می‎زنم و از نزدیک در جریان مشکلات قرار می‎گیریم. صدای اهالی روستا به جایی نمی‎رسد و چاره کار این است که به همراه مسئولان مشکلات را از نزدیک ببینیم.

 

آقامحمدی بر رفع مشکلات این روستا نظیر مدرسه، مسجد، آب و فاضلاب، طرح هادی، زباله‎ها، برق و خانه بهداشت تأکید کرد و افزود: چون به مردم قول می‎دهیم باید عمل کنیم و بدترین چیز این است که بی‎اعتمادی به‎وجود بیاید و باید آنچه از دست‎مان برمی‎آید، کوتاهی نکنیم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا گفت: خواهشی که از شما دارم این است که اگر موضوعی را مسئولان پیگیری نکردند به ما اطلاع دهید تا علت را جویا شویم. یکی از راه‎هایی که منجر به رفع مشکل می‎شود “پیگیری” است، وظیفه ماست که پیگیری کنیم و هیچ منتی هم نداریم.

 

به گزارش ایسنا، آقامحمدی در بازدید از بخش‎هایی از روستای پشته جزایری، از وضعیت آنان ابراز تأسف کرد.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme