خانه / اخبار / غرب هر موقع به تبلیغ علیه ایران نیاز دارد از کانادا استفاده می‌کند

غرب هر موقع به تبلیغ علیه ایران نیاز دارد از کانادا استفاده می‌کند

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس:

غرب هر موقع به تبلیغ علیه ایران نیاز دارد از کانادا استفاده می‌کند

2عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به برگزاری هفته مسئولیت‌پذیری ایران در کانادا گفت: کانادا فرمانداری مستعمره انگلیس است و در بلوک غرب به آن، به عنوان یک عنصر شرور و بازیچه‌ نگاه می‌شود.

ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شرای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری هفته مسئولیت‌پذیری ایران در کانادا، با حضور اعضای گروهک منافقین با هدف انتقاد از وضعیت حقوق بشر در ایران خاطرنشان کرد: هیچگاه کشوری به مانند کانادا که فرمانداری مستعمره انگلیس است نمی‌تواند در مورد جمهوری اسلامی ایران که کشوری مستقل محسوب می‌شود نظر دهد چون به کانادا در بلوک غرب به عنوان یک عنصر شرور که بازیچه قرار می‌گیرد نگاه می‌شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بلوک غرب همچون ثروتمندی صاحب تمکن به کانادا نگاه می‌کند تا هرازگاهی چیزی جلوی آن انداخته و سر و صدای این کشور را درآورد،گ فت: هر موقع که بلوک غرب به تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران  نیاز دارد از کانادا به عنوان یک بازیچه استفاده می‌کند و دولتمردان کانادایی هم نشان داده‌اند که به عنوان فاحشه سیاسی به خوبی کار خود را بلد هستند.

این عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه دولت کانادا نمایشی یک هفته‌ای را تحت عنوان مسئولیت‌پذیری ایران در برابر حقوق بشر برگزار کرده که در آن از قاتلان مظلوم ترین اقشار انسانی یعنی منافقین که به هیچ بشری رحم نکرده‌اند استفاده کرده گفت: منافقین در اقدامات خود نشان داده‌اند که به هیچ بشری اعم از کاسب، کارگر، معلم، استاد دانشگاه و هر کسی که به جرم خداپرستی، وابستگی به نظام و انقلابی که به نام خدا پدید آمده رحم نکرده‌اند و به شقی ترین صورت ممکن انسانهای بی گناه و بی دفاع را شکنجه کرده‌اند.

آقامحمدی گفت: آیا منافقینی که با اقدامات ضد بشری خود انسان‌های بی آزاری که برای تبلیغ دین فعالیت می‌کردند را در محراب خانه خدا شهید کردند می‌توانند درباره حقوق بشری حرفی بزنند در حالی که اصلاً و ابداً صلاحیت این کار را ندارند؟

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در جهان وجدانی سالم و گوشی شنوا وجود داشته باشد و آنان چشمان خود را بر روی حقایق‌ها نبندند می‌توانند معرکه‌گیری موجوداتی به نام منافقین را که قاتلان جهان مشهور هستند را رویت کنند.

وی با انتقاد از رویه اخیر دولتمردان کانادایی در ایراد اتهامات مختلف به جمهوری اسلامی گفت: کانادا و غرب هیچ سند و مدرکی در باره رفتارهای ضد حقوق بشری ایران در اختیار ندارند و  حالا به سراغ منافقین آمده‌اند تا خود را به منافقین آویزان کنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران و جهان اسلام هیچ تعهدی در قبال غرب ندارد خاطرنشان کرد: ما هیچگاه به حرف‌ها و رفتارهای غرب نباید گوش کنیم. ما هستیم که نسبت به رفتارها و گفتارهای دنیای غرب معترض هستیم زیرا آنها هستند که حقوق بشر را رعایت نکرده‌ند و اگر این امر را با معیارهای حقوق بشری خود غربی‌ها هم بسنجیم متوجه خواهیم شد که چه مقدار از حقوق بشر ادعایی خود را رعایت کرده‌اند.

گفتنی است که پارلمان کانادا نمایشی را تحت عنوان مسئولیت‌پذیری ایران به مدت یک‌هفته به بهانه مسائل حقوق بشری ایران آغاز کرده که در آن برخی اعضای گروهک تروریستی منافقین ازجمله مریم رجوی، همسر سرکرده این جریان شرکت دارند. همچنین رهبری این نمایش سیاسی را یکی از نمایندگان لیبرال پارلمان کانادا به نام «اروین کوتلر» برعهده دارد. همچنین احمد شهید، نماینده ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشری ایران که به نوشتن گزارش‌های جهت‌دار علیه جمهوری اسلامی شهرت دارد نیز در این نمایش سیاسی شرکت کرده است.

انتهای پیام/

 

درباره admin

bigtheme