خانه / اخبار / هیچ کس مسئولیت ملاقات هیئت اروپایی با فعالان فتنه را بر عهده نمی‌گیرد

هیچ کس مسئولیت ملاقات هیئت اروپایی با فعالان فتنه را بر عهده نمی‌گیرد

آقامحمدی:

هیچ کس مسئولیت ملاقات هیئت اروپایی با فعالان فتنه را بر عهده نمی‌گیرد

2

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از ملاقات هیئت پارلمانی اروپایی با فعالان فتنه ۸۸، گفت: هیچ کس مسئولیت این ملاقات را بر عهده نمی گیرد و چرا همه مسئولان کشور ردیف می شدند تا با این هیئت مداخله گر دیدار کنند؟

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری آئین نامه ای نسبت به دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با فعالان فتنه ۸۸ به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: هیئت پارلمانی اروپایی در تهران با مجرمان و زندانیان دیدار کردند و گفته شده که این هیئت پیش از سفر به تهران شرط گذاشتند که در صورتی به تهران می آیند که با نسرین ستوده و جعفر پناهی دیدار کنند.

وی افزود: باید مشخص شود چه کسی این شرط را پذیرفته است، در ایران، رئیس هیئت اروپایی گفت که علت حضورش در ایران دیدار با نسرین ستوده و جعفر پناهی بوده و در این دیدار جایزه ساخاروف به میزان ۵۰ هزار یورو به هر یک از این زندانیان مجرم داده است.

آقامحمدی تأکید کرد: جایزه ساخاروف به افراد داده می شود که در راستای سیاست های غرب، علیه کشورها و نظام های مختلف مبارزه می کنند، تاکنون هیچ کس بر عهده نگرفته که با انجام ملاقات هیئت پارلمانی اروپایی با فعالان فتنه ۸۸ موافقت کرده است، مجلس می گوید وزارت خارجه مقصر بوده، وزارت خارجه می گوید مجلس، وزارت اطلاعات هم می گوید که اطلاعی از این موضوع  نداشته است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: چرا با هیئت پارلمانی اروپایی برخورد نشد و همه مسئولان بزرگ و کوچک کشور ردیف می شدند تا با این هیئت مداخله گر دیدار کنند.

وی با بیان اینکه هیچ کس مسئولیت این دیدار را بر عهده نگرفته است، خطاب به لاریجانی گفت: شما باید از حیثیت مجلس دفاع کنید و هر کسی عامل این ملاقات بوده باید محاکمه شود.

 

درباره admin

bigtheme