خانه / اخبار / کشورهای اسلامی برای حمایت از فلسطین به غیرت بیایند/تاکید بر نقش محوری ایران در حمایت از مقاومت فلسطین

کشورهای اسلامی برای حمایت از فلسطین به غیرت بیایند/تاکید بر نقش محوری ایران در حمایت از مقاومت فلسطین

آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس:

کشورهای اسلامی برای حمایت از فلسطین به غیرت بیایند/تاکید بر نقش محوری ایران در حمایت از مقاومت فلسطین

2عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در مقاومت فلسطین نقشی محوری است و سایر کشورهای اسلامی نیز باید به غیرت آمده و به حمایت از ملت مظلوم فلسطین برخیزند.

 

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین گفت: ملت ایران براساس مواضع دینی خود دفاع از هم کیشان فلسطینی را در برنامه خود دارد و بر همین اساس انقلاب اسلامی مدافع مظلومان عالم از جمله مردم مظلوم غزه است.

وی افزود: از سوی دیگر موقعیت منحصر به فرد ایران در منطقه از جهات مختلف و از سوی دیگر برعهده داشتن ریاست جنبش عدم تعهد از سوی ایران باعث شده تا جمهوری اسلامی در تحولات منطقه نقشی اساسی ایفا کند و در مقاومت مردم فلسطین نیز حامی اصلی گروه‌های مقاومت بوده و هست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سایر کشورهای اسلامی نیز باید به پیروی از جمهوری اسلامی ایران به غیرت آمده و در حمایت از مردم فلسطین به میدان بیایند.

آقامحمدی گفت: انقلاب اسلامی نیز باید در حمایت از مردم فلسطین همچون گذشته به گونه‌ای عمل کند تا سایر کشورهای منطقه نیز به تاسی از جمهوری اسلامی ایران وارد عرصه شده و نقش خود را در این راستا ایفا کند.

انتهای پیام/

 

درباره admin

bigtheme