خانه / اخبار / رئیس‌جمهور همانند شعارهایش فضا را برای انتقاد مهیا کند/ اطرافیان رئیس‌جمهور با توهین اجازه نقد سازنده را نمی‌دهند

رئیس‌جمهور همانند شعارهایش فضا را برای انتقاد مهیا کند/ اطرافیان رئیس‌جمهور با توهین اجازه نقد سازنده را نمی‌دهند

آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس:

رئیس‌جمهور همانند شعارهایش فضا را برای انتقاد مهیا کند/ اطرافیان رئیس‌جمهور با توهین اجازه نقد سازنده را نمی‌دهند

7عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور خواست همانطوری که همگان را به نقد دعوت می‌کند در عمل نیز فضا را برای انتقاد فراهم کند.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، انتقاد را برای همه افراد مفید دانست و تصریح کرد: انتقاد سازنده یک امر به رسمیت شناخته شده در دین ما محسوب می‌شود.

وی از رئیس‌جمهور خواست گوش شنوایی برای استماع انتقادات داشته باشد و در عین حال گفت: آقای روحانی بر لزوم بیان انتقاد تاکید می‌کنند و در عین حال در عمل انتقادها را برنمی‌تابند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روز ۱۶ آذر رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور از یک طرف از همه می‌خواهند که به آنها انتقاد کنند اما منتقدان را تازه‌به دوران رسیده خطاب می‌کنند.

آقامحمدی با تاکید براینکه ما اعتقاد نداریم تمامی منتقدان نقدهای دلسوزانه مطرح می‌کنند خاطرنشان کرد: به هر حال نقدهای دلسوزانه فراوانی مطرح می‌شود. بدین‌سان به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور با سعه‌صدر بیشتری به انتقادها گوش فرا دهد.

وی با انتقاد از رفتارهای برخی از اطرافیان رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برخی از اطرافیان رئیس‌جمهور با اظهاراتشان به منتقدان توهین می‌کنند و اجازه نمی‌دهند انتقادهای سازنده مطرح شود، بهتر است آقای رئیس‌جمهور تحت تاثیر این افراد قرار نگیرد و با توجه به مواضع آنها سخن نگوید.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme