خانه / اخبار / در لرستان فتنه ایی آغاز شده که دستگاه سیاسی لرستان بانی آن است/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استیضاح می شود/ وزیر کشور به مجلس فرا خوانده می شود

در لرستان فتنه ایی آغاز شده که دستگاه سیاسی لرستان بانی آن است/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استیضاح می شود/ وزیر کشور به مجلس فرا خوانده می شود

واکنش آقامحمدی به اتفاقات همایش اصلاح طلبان کوهدشت:

در لرستان فتنه ایی آغاز شده که دستگاه سیاسی لرستان بانی آن است/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استیضاح می شود/ وزیر کشور به مجلس فرا خوانده می شود

2ابراهیم آقامحمدی گفت: سخنران این همایش سخنانی توهین آمیز علیه مجلس و علما و روحانیت و ائمه جمعه ایراد کرده است این سخنرانی پر از اهانت به مجلس، علما، روحانیت و ائمه جمعه بوده و وی به صراحت به آنها اهانت کرده و علما و روحانیت را به داعش و جریانات تکفیری تشبیه کرده است.

به گزارش لرستان خبر، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در همایش اصلاح طلبان کوهدشت گفت: سخنان سخنران این همایش توهین آمیز و مجرمانه است و باید دستگاه قضایی و امنیتی به مساله ورود پیداکند.

وی افزود: در وهله اول استفاده از امکانات دولتی و سالن دولتی محل همایش تخلف آشکار و نشان دهنده عدم تقید و التزام به مسائل شرعی و قوانین جمهوری اسلامی است و یک جناح حق ندارد از امکانات دولتی جهت برگزاری چنین نشست های استفاده کند.

ابراهیم آقامحمدی  اظهارداشت: علاوه بر این مساله، حضور چند مدیر دولتی از جمله مدیر کل ارشاد لرستان و فرماندار کوهدشت و سایر مسئولین حاضر در نشست تخلف آشکار بوده و یک نیروی دولتی حق ندارد امکانات را در اختیار تشکل های سیاسی قرارداده و خودش نیز سخنران مراسم شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات دولت در لرستان برای یک جریان سیاسی ساماندهی شده و همایش مذکور مقدمه فتنه جدیدی در استان لرستان است و استاندار لرستان و معاون سیاسی امنیتی استاندار مسئول مستقیم این کار بوده و باید پاسخگوی این اقدامات غیر قانونی و اهانت های سخنران همایش نسبت به مجلس، علما، روحانیت وائمه جمعه باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: سخنرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را علیرغم مشغله کاری گوش کرده ام، این سخنرانی همه اش اهانت به مجلس، علما، روحانیت و ائمه جمعه بوده و وی به صراحت علما و روحانیت را به داعش و جریانات تکفیری تشبیه کرده است.

وی تصریح کرد: در لرستان فتنه ایی آغاز شده که دستگاه سیاسی لرستان بانی آن است.

وی گفت: بدون اجازه استاندار و معاون سیاسی اش فرماندار کوهدشت و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی توانند در این نشست حضور داشته و در این همایش سخنرانی کنند، مسئولین اجرایی وظیفه شان کار است نه فعالیت سیاسی و هدایت جریانات سیاسی.

آقامحمدی گفت: سخنران این همایش سخنانی توهین آمیز علیه مجلس وعلما و روحانیت و ائمه جمعه ایرادکرده مجلس را لج باز در تصویب قوانین خوانده و علما و روحانیت را به جریان تکفیری داعش تشبیه نموده است از جملهمی گوید:”امروز بعضی هستند که به جای مصلحت اندیشی در حیطه قانون گذاری به لجبازی روی می آورند، به منفعت طلبی روی می آورند. مصلحت طلبی را کنار می گذارند، منفعت طلبی و لجبازی را محور قانون گذاری قرار می دهند. بعضی از اینها در مجلس هستند، من نام میبرم . سه نفر هستند مثل علم الهدی در مشهد ، آیت الله پناهیان در منابر و رسایی که در مجلس است.”لذا ما بعنوان نمایندگان مردم در این باره کوتاه نخواهیم آمد و وزیر ارشاد را استیضاح خواهیم کرد.

آقامحمدی درادامه بر لزوم برخورد دستگاههای قضایی و امنیتی با عوامل و دست اندرکاران این همایش تحریک آمیز که مهیا گر فتنه جدیدی است در هر جایگاهی تاکید کرد و گفت: دادگاه روحانیت نیز باید به قضیه ورود پیدا کند و برابر قانون احضار و برخورد نماید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر ارشاد در این خصوص استیضاح خواهد شد و علاوه بر آن وزیر کشور نیز به مجلس فرا خوانده خواهد شد و باید به مجلس و نمایندگان ملت در این خصوص پاسخگو باشند.

درباره admin

bigtheme