خانه / اخبار / مردمی که ریشه طاغوت ۲۵۰۰ ساله را کندند، در دفاع از انقلاب خود مماشات نمی‌کنند / دولت باید جلوی سخنرانی‌هایی که موجب هتاکی به نظام می‌شود را بگیرد

مردمی که ریشه طاغوت ۲۵۰۰ ساله را کندند، در دفاع از انقلاب خود مماشات نمی‌کنند / دولت باید جلوی سخنرانی‌هایی که موجب هتاکی به نظام می‌شود را بگیرد

آقامحمدی:

مردمی که ریشه طاغوت ۲۵۰۰ ساله را کندند، در دفاع از انقلاب خود مماشات نمی‌کنند / عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: دولت باید جلوی سخنرانی‌هایی که موجب هتاکی به نظام می‌شود را بگیرد

IMAGE5854ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم»اظهار داشت: پیام ۹ دی پیامی از طرف مردم برای همیشه تاریخ است، آنجایی که مردم احساس کنند شاخصه‌هایی که انقلاب بر مبنای آنها صورت گرفته و ریشه‌های انقلاب محسوب می‌شوند مثل اسلام و محکمات جمهوری اسلامی، ارزش‌ها، اصول و ولایت‌فقیه، روزی در معرض تحریف یا بی‌اعتنایی جریانات، اشخاص و گروه‌ها قرار بگیرد، جلوی آن خواهند ایستاد.

 وی افزود: اگر کسی بخواهد به آرمان‌های نظام دهن‌کجی و انقلاب را به سمت دیگری هدایت کند و آن اصول و ارزش‌ها را خدشه‌دار نماید، آحاد مردم قطع به یقین از انقلاب خود پاسداری می‌کنند.

 آقامحمدی ادامه داد: سیل خروشان مردم که بنیاد طاغوت را برانداخته و یک حاکمیت ۲۵۰۰ ساله را ریشه‌کن و اسلام را مستقر کرده هیچگونه مماشات و محافظه‌کاری در دفاع از دستاوردهای انقلاب ندارد. همه دولت‌مردان از حالا تا همیشه باید این ملاک و معیارهای انقلاب، راه امام(ره) و شهیدان و ولایت و رهبری، که بر مبنای راه خدا ترسیم شده را سرلوحه راه خود قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به لزوم هوشیاری دولت در مورد برخی دهن‌کجی‌ها به نظام اظهار داشت: هرجا که احساس شود کسی بخواهد به نظام دهن‌کجی کند دولت به عنوان یکی از پایه‌های حاکمیت اسلامی وظیفه دارد که با آن کج‌روی‌ها مقابله و مبارزه کند که هیچ علف هرزی در بوستان انقلاب رشد و نمو نداشته باشد. اگر خدای ناخواسته یک زمانی سهل‌انگاری شود، مردم در صحنه هستند و با هرگونه کج‌روی و هر گونه جریانات فاسد و آلوده و استحاله‌گر مقابله و مبارزه می‌کنند.

آقامحمدی با اشاره به لغو سخنرانی دلسوزان نظام در ۱۶ آذر و اجازه به افراد فتنه‌گر برای سخنرانی در دانشگاه‌ها افزود: نباید به عناصر هتّاک و عناصری که در فتنه حضور داشتند میدان داد که بیایند حرف‌های فتنه‌گری‌شان را دوباره بزنند. هر کس در این رابطه سهل‌انگاری کرده بایستی پاسخگو باشد.

وی همچنین افزود: در ۱۶ آذر اتفاق ناگواری رخ داد و به عناصر آلوده از جمله در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، که آن فرد یک زندگی ناپاک از لحاظ مالی و اخلاقی دارد اجازه سخنرانی داده شد. دولت در این رابطه باید هوشیارانه عمل کند که کسی بر خلاف ملاک و معیارهای انقلاب عمل نکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: افراد نفوذی اطراف دولت ممکن است خیمه زده باشند که می‌خواهند خودشان را بزرگ کنند. دولت باید این افراد را طرد کند. اگر در شعار اعتدالی که دولت گفته واقعاً پایبند باشد نباید به افراطی‌ها و افراد آلوده و فاسد اجازه داده شود که به اصول و ارزش‌ها دهن‌کجی کنند.

آقامحمدی اظهار داشت: وقتی مردم به قضیه‌ای ورود کنند هزینه‌اش برای همه بالا است. بهتر است که قضایا را با هزینه کمتر جمع کرد و یکی از موارد آن هم همین است که اجازه به افراد هتاک و افرادی که در فتنه دخالت داشتند داده نشود که باز بیایند و زبانشان بخواهد دراز شود و یک فرد آلوده‌ای که زندگی‌اش آلوده است و از همه چیز بریده ولو اینکه بگوییم که قبلاٌ سابقه خوبی داشته بیاید هتاکی کند می خواست آلوده نشوی که از دایره انقلاب بیرون شوی حالا آمده ای که انتقام از انقلاب بگیری که چرا آلوده را ترد کرده است؟

درباره admin

bigtheme