خانه / اخبار / شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد

شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد

شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد

shahrakeSanaati

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی در کارگروه تخصصی مربوطه تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فرزاد محمدی اظهار داشت‌: در جلسه کارگروه تخصصی با حضور هونشگ بازوند، استاندار، و ابراهیم آقا‌محمدی، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در محل دبیرخانه شورای عالی هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار و با ارائه گزارش موضوع تبدیل شهرک صنعتی ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی مطرح شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش، طرح توجیهی فنی و اقتصادی در دفاعیات مربوطه و همچنین پاسخ به پرسش‌های اعضای کار‌گروه تبدیل شهرک ۳ خرم آباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی مورد موافقت اکثریت اعضای گروه قرار گرفت‌.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ضمن اشاره به موقعیت مناسب شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به عنوان منطقه ویژه اظهار داشت‌: از جمله ویژگی‌های مکانی این عرصه می‌توان به قرارگیری در مسیر کریدور شمال و جنوب‌، نزدیکی به فرودگاه و همچنین شبکه ریلی اشاره نمود و به طور کلی حائز حمل و نقل ترکیبی است.

محمدی افزود: تبدیل شهرک صنعتی شماره ۳ خرم‌آباد به منطقه ویژه اقتصادی از ابتدای سال جاری بنا به دستور استاندار در دستور کار شرکت قرار گرفته و خوشبختانه با تاکید کار گروه تخصصی می‌توان گفت عمده مسیر و فرآیند آن طی شده و برابر ماده ۳ آئین‌نامه اجرای قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی زمینه ارائه آن توسط هیأت وزیران به مجلس شورای اسلامی جهت تصویب فراهم شده است‌.

وی با ابراز امیدواری از ایجاد این منطقه گفت: ایجاد این منطقه می‌تواند در اشتغال پایدار و توسعه و رشد صادرات غیر نفتی استان نقش و سهم به‌سزایی داشته باشد‌.

پایان پیام

درباره admin

bigtheme