خانه / اخبار / بودجه لرستان بر اساس ماده ۱۸۰ مناطق محروم، ۱.۵ برابر افزایش یافت

بودجه لرستان بر اساس ماده ۱۸۰ مناطق محروم، ۱.۵ برابر افزایش یافت

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

بودجه لرستان بر اساس ماده ۱۸۰ مناطق محروم، ۱.۵ برابر افزایش یافت

Boodje2خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: بر اساس ماده ۱۸۰ مناطق محروم، بودجه استان لرستان در سال ۹۴ یک ونیم برابر نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرد.

ابراهیم آقا‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد،  اظهار داشت: اگر  مدیران استان از فاینانس استفاده کنند و بتوانیم از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری استفاده کنیم سبب توسعه لرستان می شود. چون میزان بودجه‌ای که وجود دارد نمی‌تواند در استان تحول زیادی ایجاد کند و ماده ۱۸۰ می‌تواند کمک زیادی کند.

وی با اشاره به اینکه امسال از بحث فاینانس در لرستان  خوب استفاده نشده افزود: لازم است مسئولان ادارات و سازمان‌های استان پیگیر ی و جذب از ماده ۱۸۰ را به‌طور جدی دنبال کنند و در سرمایه‌گذاری فاینانس شرکت کنند.

‌نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس بیان کرد: فاینانس آوردن بخش خصوصی برای راه‌آهن استان خیلی مؤثر است که باید برای این کار تلاش شود.

آقا محمدی در رابطه با بحث ماده ۱۸۰ گفت: مجموع نمایندگان مناطق محروم استان‌های دیگر نیز پیگیر هستند تا ماده ۱۸۰ کاملاً اجرا شود و بر اساس این ماده نخستین بار سال گذشته به لرستان ۱۵۴ میلیارد تومان اختصاص یافت.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس بیان کرد: بر اساس ماده ۱۸۰ مناطق محروم، بودجه استان لرستان در سال ۹۴ یک ونیم برابر  نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرد و در این زمینه تاکنون دو درصد فروش نفت برای مناطق محروم لحاظ شده بود اما در سال جدید به سه درصد رسید.

انتهای پیام/ ب

درباره admin

bigtheme