خانه / اخبار / انتقاد آقامحمدی از عملکرد وزارت ارشاد در برخورد با جرایم مطبوعاتی/ سخنان وزیر اطلاعات درباره شنود دفتر مطهری را منتشر کنید

انتقاد آقامحمدی از عملکرد وزارت ارشاد در برخورد با جرایم مطبوعاتی/ سخنان وزیر اطلاعات درباره شنود دفتر مطهری را منتشر کنید

در تذکر شفاهی مطرح شد:

انتقاد آقامحمدی از عملکرد وزارت ارشاد در برخورد با جرایم مطبوعاتی/ سخنان وزیر اطلاعات درباره شنود دفتر مطهری را منتشر کنید

31عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از رفتار دوگانه وزارت ارشاد و هیات نظارت بر مطبوعات در برخورد با جرایم مطبوعاتی گفت: این وزارتخانه روزنامه وطن امروز را به علت انتشار خبر مرگ پادشاه وهابی سعودی به دادگاه می‌کشاند، اما با خبر وقیحانه سایت متعلق به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برخورد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اولم به وزارت ارشاد و هیات نظارت بر مطبوعات تحت سیطره آن وزارتخانه است که روزنامه اصولگرای وطن امروز را به جرم اینکه خبر مرگ پادشاه وهابی سعودی را اعلام کرده، به دادگاه معرفی کردند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: این درحالی است که سایت خبر آنلاین که متعلق به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد است در اقدامی وقیحانه و زشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که امام راحل (ره) فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، به فساد متهم می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آقای معاون مطبوعاتی! شما از فساد سپاه نمی‌ترسید، بلکه از برخورد سپاه با فساد سیاسی و اقتصادی می‌ترسید. شمایی که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از یارانه مطبوعات را به هفته‌نامه خود اختصاص داده‌ای، چه جوابی دارید؟

وی ادامه داد: شما گفته‌اید ما براساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی این کار را کرده‌ایم! اولاً اینکه آیا مطبوعات این مصوبه را می‌دانند؟ ثانیاً حصر سران فتنه مصوبه شورایعالی امنیت ملی است، شما با روزنامه‌های زنجیره‌ای که هر روز در رابطه با این قضایا از خط قرمز ها عبور می کنند و مصوبه شورایعالی امنیت را نادیده می‌گیرند، چه برخوردی کرده‌اید؟

آقامحمدی با اشاره به اینکه تیتر اول یکی از روزنامه‌هایی که شما از آن حمایت می‌کنید، این است که “من هم شارلی هستم”، ادامه داد: شارلی همان نشریه ای است که میلیون‌ها نسخه علیه پیامبر اسلام (ص) منتشر کرده است و شما هیچ عکس العملی نشان نداده اید، خجالت بکشید!

وی همچنین در رابطه با نطق روز یکشنبه و حواشی مربوط به آن توضیح داد: ناطق اعلام کرده که شنیدن هر مطلبی حق همه مردم است و نماینده حق دارد در همه موضوعات اظهار نظر کند و همه چیز را بگوید که مردم بشنوند و انتخاب کنند؛ بر این اساس خواهش می‌کنم سخنان وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی درخصوص ماجرای شنود دفتر این نماینده و اینکه موضوع چه بوده ،‌ را منتشر نمایید تا ملت ایران ماجرا را بشنود و قضاوت کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به وزیر کشور نیز اعلام کرد: در استان‌هایی که همه یک قوم هستند و یک مذهب دارند و مسلمان و شیعه هستند، مشاور عالی اقوام ومذاهب چه معنایی جز فتنه‌گری در میان ایلات و عشایر دارد؟ فتنه برپا شده در استان‌ها را جمع کنید./

درباره admin

bigtheme