خانه / اخبار / ماجرای تماس تلفنی مسیح علی‌نژاد با نماینده خرم‌آباد

ماجرای تماس تلفنی مسیح علی‌نژاد با نماینده خرم‌آباد

ماجرای تماس تلفنی مسیح علی‌نژاد با نماینده خرم‌آباد

2مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب فراری دوشنبه ۲۲ دی‌ماه با نماینده خرم‌آباد در مجلس تماس می‌گیرد تا درباره ماجرای نطق علی مطهری مطالبی را از آقامحمدی جویا شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روز دوشنبه هفته جاری مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب فراری با ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تماس می‌گیرد تا درباره ماجرای نطق علی مطهری نماینده تهران در مجلس که منجر به ایجاد حاشیه‌هایی در جلسه علنی خانه ملت شد، مطالبی را از آقامحمدی جویا شود.

شرح این موضوع در گفت‌وگوی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با نماینده خرم‌آباد به شرح ذیل است:

دوشنبه ۹۳/۱۰/۲۲ شخصی با یک شماره مخفی با بنده تماس می‌گیرد تا ماجرای نطق علی مطهری که روز قبل مجلسیان را به اعتراض واداشت، به نحوی که به نفع علی مطهری تمام شود پوشش خبری دهد.

او خود را خبرنگار آزاد معرفی می‌کند و بنده علت مخفی بودن شماره تلفن وی را جویا می‌شوم و می‌گویم که اگر خبرنگار هستید چرا با تلفن سرویس مخفی تماس می‌گیرید؟ اگر خبرنگار هستید از کدام خبرگزاری هستید که وی خود را مسیح علی‌نژاد خبرنگار آزاد معرفی می‌کند و بلافاصله می‌پرسد: خواستم چگونگی کتک‌کاری مطهری به دست شما را بپرسم؟

سپس بنده گفتم: شما دروغ‌بافی می‌کنید. اولاً مطهری را نزدم در ثانی شما یک ضدانقلاب متواری هستید که به عنوان مزدور برای سرویس‌های جاسوسی غرب کار می‌کنید و از این شماره مخفی شما هم معلوم است که اکنون از امکانات یک سرویس مخفی استفاده می‌کنید و این مسائل به شما ربط ندارد.

او می‌گوید: من مسیح علی‌نژادم می‌خواهید شماره موبایل شخصی‌ام را یادداشت کنید.

بنده نیز به او پاسخ دادم: اگر متعلق به این آب و خاک بودید به دامن سرویس‌های غربی نمی‌رفتید. او (مسیح علی‌نژاد) می‌گوید: از شما ترسیدم!

بنده هم به او پاسخ دادم: اگر حبّ وطن داشتی کتک هم می‌خوردی در مملکت خودت می‌ماندی.

مسیح علی‌نژاد نیز به من پاسخ داد:  نخست‌وزیر اما کجاست؟

بنده نیز به او پاسخ دادم: لابد با شماست، ما خودمان اینجا خبرنگار داریم و من با جاسوس سرویس‌های غربی صحبت نمی‌کنم و تلفن مسیح علی‌نژاد را قطع کردم.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme