خانه / اخبار / تئوری‌پردازان اصلاحات در توهم پیاده‌سازی ایده‌های کهنه سکولاریستی بودند/ ناکامی اصلاح‌طلبان در همراه‌ساختن دولت و مردم با خود

تئوری‌پردازان اصلاحات در توهم پیاده‌سازی ایده‌های کهنه سکولاریستی بودند/ ناکامی اصلاح‌طلبان در همراه‌ساختن دولت و مردم با خود

آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس:

تئوری‌پردازان اصلاحات در توهم پیاده‌سازی ایده‌های کهنه سکولاریستی بودند/ ناکامی اصلاح‌طلبان در همراه‌ساختن دولت و مردم با خود

Mosahebe44712489عضو کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به ناکامی برگزار کنندگان همایش اصلاح‌طلبان در همراه کردن دولت و مردم گفت:‌ شرکت‌کنندگان همایش فقط برای خودشان سخن گفته و بیانیه صادر کردند.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به همایش هفته گذشته جمعی از اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان پس از بی‌اخلاقی‌هایی که در دوره دوم خرداد در قبال مردم انجام دادند، اعتبار خود را از دست دادند.

تئوری‌پردازان اصلاحات در توهم پیاده‌سازی ایده‌های کهنه سکولاریستی بودند

وی با اشاره به اینکه تئوری‌پردازان اصلاحات در توهم بوده و تصور می‌کردند که می‌توانند تفکرات کهنه سکولاریستی را در جامعه پیاده کنند، افزود: آنها گمان می‌کردند می‌توانند جریانی در برابر جریان دین‌محور جامعه به راه اندازند.

استقبال از گوسفندان بیش از تحصن نمایندگان مجلس ششم بود

 آقامحمدی با اشاره به تحصن و استعفای حدود۴۰ نفر از نمایندگان مجلس ششم پس از رد صلاحیت‌ کاندیداهای ساختارشکن از سوی شورای نگهبان گفت: در آن مقطع ۴۰ نفر به دیدار آنها نرفت، در حالی که اگر در همان زمان تعدادی گوسفند برایفروش به خیابان می‌بردند دست کم بیشتر از دیدار کنندگان اینها افراد برای دیدار دور آن جمع می‌شدند، در نتیجه جریان تند اصلاح‌طلبان از مردم سیلی خورده و به کنار رفتند.

وی با یادآوری فاصله‌گیری رئیس‌جمهور در هنگام مبارزات انتخاباتی از جریانات سیاسی و اعلام اینکه نه اصلاح‌طلب است و نه اصولگرا اظهار داشت: با اینکه رئیس‌جمهور اصالتاً عضو جامعه روحانیت مبارز و از اصولگرایان محسوب می‌شد اما اصلاح‌طلبان کوشیدند تا او را منتسب به خود کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تلاش اصلاح‌طلبان برای مصادره دولت سخن گفت و ادامه داد: اصلاح‌طلبان به دولت یازدهم به چشم رحم اجاره‌ای می‌نگرند و می‌کوشند از امکانات دولت استفاده کنند.

نه دولت و نه جامعه هیچ وقعی به همایش اصلاح‌طلبان ننهادند

وی با اشاره به عدم حضور هیچ‌یک از چهره‌های نزدیک به دولت در همایش هفته گذشته اصلاح‌طلبان، گفت: دولت هیچ وقعی به محورهای ساختارشکنانه این همایش ننهاد و جامعه نیز اقبالی به آنان نکرد.

همایش اصلاح‌طلبان فقط در نشریات منتفع از پول‌های شهرام جزایری بازتاب یافت

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس گفت:‌ فقط چند روزنامه لائیک که با پول‌های امثال شهرام جزایری اداره می‌شوند به بازتاب گسترده همایش پرداختند اما تلاش شرکت‌کنندگان در همایش اصلاح‌طلبان که می‌خواستند با شیطنت هم دولت و هم بخشی از مردم را با خود همراه کنند با ناکامی مواجه شده و در حقیقت فقط برای همان چند نفری که دور هم جمع شده بودند سخن گفته و بیانیه صادر کرده‌اند.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme