خانه / اخبار / آقامحمدی خبر داد: تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‎آباد در هیئت دولت

آقامحمدی خبر داد: تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‎آباد در هیئت دولت

1نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس از تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان خرم آباد در هیئت دولت خبر داد.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در تشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته جلسه وزرای عضو شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد که در این جلسه، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم‎آباد به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: این کار با پی پیگیری‎های اینجانب و مهندس بازوند استاندار لرستان به سرانجام رسید و بنده از مسؤلین صنایع و شهرک‎های صنعتی استان و مشاور اقتصادی استاندار که در تهیه موارد لازم زحمت کشیدند تشکر می کنم.

آقامحمدی گفت: این کار با مکاتبه انجام شده و جلسه اینجانب با مهندس ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور که در مهر ماه سال جاری در دفتر ایشان برگزار شد و اخذ دستور آقای ترکان مبنی بر موافقت با این منطقه ویژه صورت پذیرفت.

نماینده مردم خرم آباد و دوره اضافه کرد: آقای ترکان در این جلسه مواردی را جهت تکمیل پرونده که تصویب این منطقه ویژه اقتصادی را در کارگروه تخصصی و هیئت دولت تسهیل می نمود از ما خواستند که موارد خواسته شده تهیه و به دفتر مناطق ویژه اقتصادی ارسال شد. درپی تهیه موارد خواسته شده و تکمیل پرونده جلسه‎ای در دی ماه با حضور کارگروه تخصصی مربوطه، استاندار،اینجانب و مسئولان استانی تشکیل و منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد به تصویب کارگروه رسید و جهت تصویب به هیئت دولت ارسال شد که با پیگیری های انجام شده روز گذشته ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد، در جلسه وزرای عضو شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز مصوب شد.

وی گفت: به زودی این مصوبه به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز می رسد.

درباره admin

bigtheme