خانه / اخبار / بیکاری در لرستان به چشم هیچ دولتی نیامده است/بدون تبعیض با فساد اقتصادی رانت‌خواران و آقازادگان برخورد شود/پیگیری ما باعث شد وزارت کشور شهرستان شدن بخش ها را اولین بار در دستور کار قرار دهد

بیکاری در لرستان به چشم هیچ دولتی نیامده است/بدون تبعیض با فساد اقتصادی رانت‌خواران و آقازادگان برخورد شود/پیگیری ما باعث شد وزارت کشور شهرستان شدن بخش ها را اولین بار در دستور کار قرار دهد

Sahn12Bahman1

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس گفت: مذاکرات هسته‌ای گرچه تاکنون دستاوردی برای ملت ایران جز رجزخوانی های سیاسی نداشته و قفل هیچ تحریمی را باز نکرده است چنین به نظر می رسد که از تمدید ۷ ماهه مذاکرات از سوی غرب، بوی توطئه می آید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن ماه) در نطق میان دستور خود ضمن تبریک سالروز بازگشت امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: زمانی که ایران در فقر بود، پزشکان بنگلادشی ما را مداوا می‌کردند و دانشگاه و صنعت ما نابالغ بود و نظام کاپیتولاسیون بر ما حاکم بود، امام(ره) آمد و با انقلاب اسلامی به کشور استقلال، آزادی، عزت و اعتماد به نفس داد و با تحقیر مستکبران، کدخدایی جز خدا را در جهان به رسمیت نمی شناخت.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با تشکر از دستگاه قضایی در برخورد با فساد اقتصادی صاحب منصبان، آقازادگان و رانت خواران از هر طیف و گروه خواستار برخورد ساختارمند، عادلانه و بدون تبعیض با مفسدان اقتصادی به خصوص دانه درشت ها شد و گفت: فساد صاحب منصبان و آقازادگان در زمان امام علی(ع) سبب شورش فاسدشدگان و انقلاب ظلم و ظالمان علیه عدالت شد لذا اگر فساد ریشه کن نشود ریشه انقلاب را خواهد کند و ظلم و ستم به جامعه باز خواهد گشت.

وی افزود: چرا به جای آنکه هر روز موضوع تحریم ها و عدم فروش نفت را عامل مشکلات کشور ذکر کنیم مدیریت درست بر منابع خود و برخورد با مفاسد را جدی نمی گیریم؛ چقدر نفت صادر می کنیم که عدم فروش و قیمت آن را فاجعه بدانیم؟ اگر تدبیر درست می کردیم، اگر فساد را سیاسی نمی کردیم، اگر سیستم مالیاتی سالم و پاک داشتیم، اگر یارانه ثروتمندان بی نیاز را حذف می شد و به بخش تولید و نیازمندان داده می شد، اگر تسهیلات بانک ها به جای دلالان به تولیدکنندگان واقعی می رسید امروز نه چشممان به فروش چند بشکه نفت بود و نه تئوری تسلیم می بافتیم.

آقامحمدی ادامه داد: چرا وزارت اقتصاد با فراریان مالیاتی که کسانی که اسامی بیش از ۳۰۰ تن از آنها را که درآمد بالای هزار تا ۴ هزار میلیارد تومانی دارند در اختیار دارد برخورد نمی کند ولی در عوض هر روز بر مالیات بر ارزش افزوده به صورت ناصحیح، جهت خالی کردن جیب کارگران، کارمندان و کشاورزان افزوده می شود.

بیکاری در استان لرستان به چشم هیچ کدام از دولت ها نیامده است

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه بیکاری و ناداری بر لرستان که در هیچ دولتی با چشم برابر دیده نشده حاکم است، عنوان کرد: تا کنون استانداران مختلف به روایت تیم های تبلیغاتی مواجب بگیر، به کرّات لرستان را آباد کرده اند اما پس از رفتن آنها جز فقر و بیکاری میراثی از خود باقی نگذاشته اند. دولت جذب و استخدام را از راه رسمی بسته است ولی از راه غیررسمی مدیران دستگاه ها با عناوین مختلف و با پارتی بازی، وابستگان تباری و سیاسی خود را جذب می کنند.

وی افزود: چاره کارگران بی دفاع و بلاتکلیف پارسیلون و سایر کارخانجات تعطیل شده استان لرستان، فراخوان نیروی انتظامی نیست بلکه راه حل آن عمل به عدالت در دادن حق آنها و خلع ید از رانتخواران است.

آقامحمدی در ادامه با یادآوری این موضوع که سه بخش بیرانوند، زاغه و پاپی هر کدام بیش از ۷۰ سال سابقه بخش بودن دارند که به علت بی‌توجهی تا کنون هیچ دولتی جهت شهرستان شدن آنها اقدام نکرده است، اظهار داشت: این امر سبب مهاجرت مردم شده و اگر هرچه زودتر به شهرستان ارتقا نیابند سایر ساکنان نیز محل را ترک می کنند همچنین تقسیم بخش مرکزی خرم آباد به علت گستردگی و جمعیت به پنج بخشِ کره گاه شرقی و غربی، ازنا، ده پیر و مرکزی جدید امری ضروری است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس در ادامه با بیان اینکه پیگیری های ما باعث شد وزارت کشور شهرستان شدن بخش ها و تقسیم شدن بخش مرکزی را برای اولین بار در دستور کار قرار دهد، خطاب به استانداری لرستان گفت: از استانداری لرستان می خواهم بیش از این به موضوع بی توجه نباشد و با بررسی کارشناسی مسئولانه با تهیه گزارش راهگشا جهت تصمیم مثبت و تصویب وزارت کشور هرچه سریع تر اقدام کند.

اینجا ایران قاجار و پهلوی نیست؛ ایران انقلاب اسلامی و ایران خمینی و خامنه ای است

وی همچنین با اشاره به این مطلب که مدتی است هیأت های اروپایی با اهداف خاص و روحیه دادن به ضد انقلاب به ایران می آیند و مورد استقبال گرم مقامات سیاسی و برخی مجلسیان قرار گرفته و به دیدار عناصر ساختارشکن رفته و سپس با خنده و هدیه مسئولان بدرقه می شوند، یادآور شد: نمونه آخر آن سفر نائب رئیس پارلمان آلمان نازی نژادپرست است که در فتنه ۸۸ در حمایت از فتنه شال سبز بست و برخی عناصر خودباخته نیز جهت توسل و شفا به دیدار او رفتند که وی نیز با گستاخی به دخالت در امور داخلی ما پرداخت و خواستار محدودیت شورای نگهبان، رفع حصر فتنه گران و آرزوی توفیق برای برخی سیاسیون بی خاصیت شد.

آقامحمدی در ادامه با تأکید بر اینکه اینجا ایران قاجار و ایران پهلوی هم نبوده بلکه ایران انقلاب اسلامی و ایران خمینی و خامنه ای است، گفت: در ماجرای سلمان رشدی مرتد که سفرای اروپایی رفتند امام(ره) نهیب زدند که دیگر بر نگردید که با خفت و خواری برگشتندف لذا تحقیرپذیری موقوف، تعطیل کنید تحقیرپذیری را وگرنه مردم آن را تعطیل می کنند.

کاش به جای سفر به فرانسه و قدم زدن با جان کری در کنار مزار شهدای هسته ای حاضر می شدید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: سفر ظریفانه وزیر امور خارجه همزمان با توهین نشریه بی حیثیت “شارلی ابدو” به پیامبر اسلام(ص) – که جانم به فدایش – به فرانسه و ملاقات با وزیر امور خارجه دولتی که نخست وزیر بی شخصیت آن کاریکاتور پیامبر نازنین اسلام(ص) را بالای دست می گیرد شایسته غیرت مسلمانی نبود و ای کاش به جای سفر به فرانسه و قدم زدن با جان کری در کنار مزار شهدای هسته ای حاضر می شد.

تمدید ۷ ماهه مذاکرات هسته ای بوی توطئه می دهد

وی در خصوص مذاکرات هسته ای بیان داشت: گرچه مذاکرات تاکنون دستاوردی برای ملت ایران جز رجزخوانی های سیاسی نداشته و قفل هیچ تحریمی را باز نکرده است چنین به نظر می رسد که از تمدید ۷ ماهه مذاکرات از سوی غرب، بوی توطئه می آید.

آقامحمدی کاهش ناگهانی قیمت نفت به حدود یک سوم جهت فشار به ایران را برای تسلیم و تن دادن به خواسته های شیطانی غرب دانست و گفت: کاهش ناگهانی قیمت نفت به حدود یک سوم جهت فشار به ایران برای تسلیم و تن دادن به خواسته های شیطانی غرب، فعال شدن یاران فتنه، درخواست های غیرقانونی رفع حصر، سفر عناصر وابسته به سازمان های جاسوسی در قالب هیئت های پارلمانی و دیپلماسی جهت سازمان دهی و دوپینگ سیاسی جریانات وابسته به غرب و تحرک استحاله شده ها در قالب همایش های سیاسی را می شود مهره های صفحه شطرنجی فرض کرد که از سوی سازمان های جاسوسی و برانداز غرب در کنار هم چیده شده است.

صلح امام حسن(ع) حاصل خیانت خواص و اُمَرا و اشراف جدید بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پیروزی اسلام و گسترش آن در جهان را حاصل استقامت پیامبر(ص) و یاران تحریم شده اش در شعب ابی طالب عنوان و اظهار کرد: برخی جهت بی تفاوت کردن مردم در مبارزه و استقامت، صلح حدیبیه و صلح امام حسن(ع) جهت کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های غرب مثال می زنند در حالی که صلح امام حسن(ع) حاصل خیانت خواص و اُمَرا و اشراف جدید بود که دیگر حاضر نبودند از رفاه و خوش گذرانی دست بردارند؛ حالا چه کسانی قرار است رسالت خواص خیانتکار زمان امام حسن(ع) را به عهده بگیرند؟

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که امروز ملت خداجو حاکم است که دست از راه امام(ره) که راه رسول الله(ص) و رسم علوی است دست بر نمی دارد، گفت: مردم به شیفتگان زندگی های رنگی اجازه تسلیم کردن انقلاب و میراث امام(ره) به غرب را نخواهند داد و کسی نمی تواند سرنوشت مردم را معامله کند. هر کس از آرمان گرایی خسته شده راه غرب به روی او باز است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن آرزوی سرافرازی برای آقای سرافراز رئیس محترم رسانه ملی، یادآور می شوم که شبکه های استانی بعضا در اختیار یک طیف خاص قرار داده شده اند و امور استان های رسانه ملی اصرار به ادامه این روند دارد که بررسی جدی از سوی جنابعالی را می طلبد./

پایان پیام

درباره admin

bigtheme