خانه / اخبار / آقامحمدی در نطق میان دستور: مگر گوش دولت ها « کر » شده و « نمی‌شنوند » که لرستان بیکار ترین استان کشور است؟/در بودجه باز هم فاصله فقیر و غنی باقی است/دولتها بیشتر به فکر جایابی برای پوستر پخش کن ها هستند/به شأن و جایگاه معلم آن سان که باید باشد توجه شود

آقامحمدی در نطق میان دستور: مگر گوش دولت ها « کر » شده و « نمی‌شنوند » که لرستان بیکار ترین استان کشور است؟/در بودجه باز هم فاصله فقیر و غنی باقی است/دولتها بیشتر به فکر جایابی برای پوستر پخش کن ها هستند/به شأن و جایگاه معلم آن سان که باید باشد توجه شود

آقامحمدی در نطق میان دستور: مگر گوش دولت ها « کر » شده و « نمی‌شوند » که لرستان بیکار ترین استان کشور است؟/در بودجه باز هم فاصله فقیر و غنی باقی است/دولتها بیشتر به فکر جایابی برای پوستر پخش کن ها هستند/به شأن و جایگاه معلم آن سان که باید باشد توجه شود/اقدام اخیر نتانیاهو در مجلس آمریکا سناریویی جهت فریب مذاکره کنندگان ایرانی است

۲۴ اسفند ۱۳۹۳ – ساعت ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامب در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۴ اسفند ماه) در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و تبریک فرا رسیدن سال ۱۳۹۴ و نوروز باستانی گفت: ضمن تشکر از معاونت راهبردی رئیس جمهور در ارائه به موقع لایحه بودجه لازم می دانم نکاتی را یاد آوری نمایم.

در بودجه باز هم فاصله فقیر و غنی باقی است

۱/ قالب ومحتوای بودجه با روح مقاومتی قرین نیست، تکیه به نفت و وجود جداول غیر ضرور و بودجه های متفرقه راه تبعیض و نابرابری را باز گذاشته است که راه باز رانت خواری و بی انظباطی مالی و حیف و میل را نهادینه می کند.

۲/ در لایحه و قانون بودجه باز هم فاصله فقیر و غنی باقی مانده است، گرچه در استانهای کمتر توسعه یافته مثل لرستان درصدی به بودجه آنان افزون شده است لکن هیچ قدمی در آن یرای کم کردن فاصله ها میان استانهای برخوردار و محروم برداشته نشده است، بلکه در مواردی این بی عدالتی پر رنگ تر هم شده است. برای مثال برای راه آهن لرستان_ خوزستان که یک پروژه کشوری و مهم و سرنوشت ساز برای این استانها است ۹ میلیارد تومان در جدول بودجه آمده است و سرنوشت آن به فاینانس و اوراق قرضه سپرده شده، لکن برای راه آهن برخی استانها بخصوص آنان که در معاونت راهبردی جایگاهی دارند صد میلیارد و دویست میلیارد از بودجه عمومی دیده شده است، حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

وی ادامه داد: ایام عید نوروز نزدیک است و گرانی فشار زیادی به مردم آورده لذا لازم است دولت تدبیری کند تا به وضعیت مردم رسیدگی شود و به جای اینکه آب و نان مردم را گران کند، جلوی فرار مالیاتی صاحبان ثروت را بگیرد.

80983_orig

 دولتها به فکر جایابی برای پوستر پخش کن ها هستند

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بی‌توجهی دولت‌ها به منطقه لرستان، گفت: دولت‌ها تاکنون هیچ ایده ی جدی برای توسعه لرستان نداشته اند و دولت کنونی نیز برنامه مشخصی در این خصوص ندارد و در پایان کار معلوم می شود که او هم کاری نکرده است، مگر گوش دولت ها « کر » است و « نمی‌شوند » که لرستان بیکار ترین استان کشور است؟

هر دولتی می آید توجه اصلی اش به عده ای مدعی پوستر پخش کنی در موقع انتخابات است و صرفاً به فکر جایابی و مسئولیت برای آنان است؛ دولت مهر ورزی در استان ما مهرش شامل حال اینگونه افراد بود و دولت تدبیر و امبد هم صرفاً امید برای مدعیان پوستر پخش کنی ایجاد کرده است.

بنده به عنوان نماینده شما مردم عزم و اراده ای در دولتها جهت حل اشتغال و رفع بیکاری واقعی در حوزه انتخابیه خود ندیده ام. ظاهراًدولتها مانده اند که هزینه ایجاد شود آنگاه توجه نمایند.

وی ادامه داد: ایام عید نوروز نزدیک است و گرانی فشار زیادی به مردم آورده لذا لازم است دولت تدبیری کند تا به وضعیت مردم رسیدگی شود و به جای اینکه آب و نان مردم را گران کند، جلوی فرار مالیاتی صاحبان ثروت را بگیرد.

 به شأن معلم آن سان که باید باشد توجه شود

آقامحمدی در ادامه با بیان اینکه این روزها شاهد ناراحتی معلمان و پرسنل آموزش و پرورش از بی توجهی به معیشت و شاًن معلمی هستیم یادآور شد: مجموعه دولت و بخصوص مسئولان آموزش و پرورش باید ترتیبی اتخاذ کنند که احساس تبعیض بوجود آمده در میان کارکنان آموزش و پرورش رفع شود و به شأن و جایگاه معلم آن سان که باید باشد توجه شود.

جنگ میان دولت و کنگره امریکا خدعه ای برای فریب تیم مذاکره کننده

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تصریح کرد: اقدام رئیس دولت غاصب و کودک کش صهیونیستی در پارلمان آمریکا و نامه ۴۷ نفر از سناتورهای آمریکایی به مقامات ایران سناریویی است که از سوی اتاق فکر حاکمیت آمریکا طراحی شده و جنگ میان دولتمردان و نمایندگان کنگره یک جنگ زرگری است و خدعه ای نو برای فریب تیم مذاکره کننده ایران است افزود: اینکه عده ای بریده از تفکر امام(ره) و خسته از انقلابی گری که دیگر رمقی جهت اندیشیدن در آنها باقی نمانده است خیال می کنند بارک اوباما و جان کری طرفدار ایران شده اند اگر خود بخشی از سناریوی آنها نباشد گرفتار خام اندیشی شده اند.

آقامحمدی ادامه داد: امروز عده ای جهت کمک به سناریوی فریب، تسلیم و سازش با شیطان بزرگ، سعی دارند فضایی را ایجاد کنند که عناصر انقلابی از ترس اتهام به همنوایی با نتانیاهو سکوت کنند تا آنها به عزت و شرف این ملت چوب حراج بزنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه: به تعبیر امام راحل (ره ) اینان می دانند که اگر رژیم صهیونیستی انگشتش را به بحر بزند آن را هم نجس خواهد کرد با این شگرد جهت به سکوت واداشتن منقدین وارد شده اند لکن حرف این آقایان از حرف‌های نتانیاهو هم مفت تر و بی ارزش تر است، یاد آور شد: آنها سعی کنند شخصیت خسته خود را کوچک و بی ارزش نکنند، این نهایت عاقبت به شری است که از تفکر امام(ره) جدا شده و به تفکر ملک فهد بپیوندی.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های یونسی در همایش “ایران؛ نام، مردم، سرزمین” گفت: سخنان بی ملاحظه دستیار ویژه رئیس جمهور در همایشی که معماران آن سکولارهای بی هویت بودند، سنخیتی با عقل و منطق و جایگاه وی ندارد.

آقامحمدی در ادامه خطاب به دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: شما به اندازه کافی در ارتباط با اقوام و اقلیت های مملکت خودمان مشکل ایجاد کرده اید و به پیوند مودت آنان لطمه زده اید گفت: شما که بلد نیستید صبحت کنید به همان حقوق و امکانات مکفی که به شما داده اند بسنده کرده و بر این گنج بخوابید و لب فرو بندید.

عضوکمیسیون خارجی و امنیت ملی گفت: ضمن عدم قبول هر گونه حرکات خارج از قانونگ؛ مدعیان قانون‌گرایی باید بدانند شورای تامین استان‌ها جایگاه قانونی دارد و باید به تصمیمات آنها احترام گذاشت، ادامه داد: حرکات برخی عناصر که تاکنون با عنوان حامیان عناصر فتنه مطرح می‌شدند، اکنون خود به صورت بخشی از فتنه درآمدند، عجیب است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه  دوره‌گردی برخی جهت خودنمایی و متشنج کردن اوضاع طراحی نسل دوم فتنه است که مسئولان امنیتی باید به آن با تامل بنگرند، خاطرنشان کرد: برخی که از راه گنجی و کدیور وارد شده اند باید بدانند سرنوشتی بهتر از آنان ندارند از این رو بهتر است کار را به جایی نرسانند که در میان مردم انقلابی جایی نداشته باشند./

پایان پیام

درباره admin

bigtheme