خانه / اخبار / آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس: بیکاری بزرگ‌ترین معضل لرستان است/ «انکر المنکرات» با برپایی همایش‌ انتخاباتی دولتی حل نمی‌شود

آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس: بیکاری بزرگ‌ترین معضل لرستان است/ «انکر المنکرات» با برپایی همایش‌ انتخاباتی دولتی حل نمی‌شود

یک شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ – ۱۰:۵۶

31نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با «انکر المنکرات» خواندن بیکاری این مشکل حل نمی‌شود، گفت: برای کاهش بیکاری به جای برگزاری همایش‌های دولتی انتخاباتی، باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از اشتغال و بیکاری به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات حوزه انتخابیه خود یاد کرد و گفت: آقای رئیس‌جمهور فرمودند که «انکر المنکرات» بیکاری است، ما از ایشان می پرسیم شما که به این معتقد هستید و قطعاً از نرخ بالای بیکاری در استان لرستان مطلعید، در این باره چه کرده‌اید؟ و چه طرحی داده یا سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟

وی با تأکید بر اینکه با این بودجه‌های معمولی سالانه نمی‌توان آمار بیکاری را پایین آورد، خاطرنشان کرد: حتی بعضی بودجه‌هایی که رئیس جمهور قولش را داده، اصلا تخصیص داده نشده است.

آقامحمدی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان لرستان سالیان سال است که در رتبه اول قرار دارد و هیچ کار چشمگیری برای ایجاد اشتغال در این استان انجام نشده است، گفت: حوزه‌هایی مانند میراث فرهنگی که می‌تواند اشتغال در استان ایجاد کند مورد بی‌توجهی واقع شده است.

وی ادامه داد: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم صرفاً به اعلام وجود مشکل بیکاری در کشور اشاره نکند، چرا رفع «انکر المنکرات» نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، اما هر روز ما شاهد رجزخوانی‌های جریانات سیاسی با حضور مدیران دولتی هستیم که آخرین آنها حضور آقای مرعشی در جمع مدیران استانداری و برگزاری یک همایش دولتی کارگزارانی بود.

نماینده مردم خرم آباد با ذکر این نکته که این گونه همایش‌ها خیری برای استان نداشته و مشکلی را استان حل نمی‌کند، گفت: رئیس‌جمهور اگر به‌دنبال حل معضل بیکاری در لرستان است باید مانع رجزخوانی‌های سیاسی و همایش‌های انتخاباتی مدیران دولتی شود و الا صد بار هم که بگویند «انکر المنکرات» بیکاری است، اما در عمل هیچ تماسی با درد مردم نداشته باشند کوچکترین سودی به حال مردم ندارد.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme