خانه / اخبار / عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با«سراج۲۴»: برخی حیات سیاسی خود را مدیون انقلاب اسلامی نمی دانند/برای تفکر«ما نمی توانیم» حفظ استقلال بی ارزش است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با«سراج۲۴»: برخی حیات سیاسی خود را مدیون انقلاب اسلامی نمی دانند/برای تفکر«ما نمی توانیم» حفظ استقلال بی ارزش است

شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ – ۱۰:۲۸ – کد خبر : ۹۲۳۱۶

IMAGE5854برخی ادامه حیات سیاسی خود را مدیون انقلاب اسلامی نمی دانند بلکه آن را در جای دیگر و مشخصا در نزد بیگانه جست وجو می کنند.

برخی ادامه حیات سیاسی خود را مدیون انقلاب اسلامی نمی دانند بلکه آن را در جای دیگر و مشخصا در  نزد بیگانه جست وجو می کنند.
ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سراج۲۴ با اشاره به سخنان ناامید کننده برخی در مورد ظرفیت داخلی کشور گفت: تفکر ما نمی توانیم سرچشمه چنین نگاهی است و این تفکر،  قاجاری و پهلوی است، در گذشته برخی زمامداران کشور اداره کشور را از توان خود خارج می دانستند و وابستگی به بیگانه را شرط اساسی برای اداره کشور لحاظ می کردند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار کرد: طرفداران ما نمی توانیم در واقع واژه ای چون استقلال را یک مسئله بی معنا می دانند و استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای این تفکر بی ارزش است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه خروجی تفکر ما نمی توانیم، بی اعتقادی به توانایی های ملت است، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: برخی ادامه حیات سیاسی خود را مدیون انقلاب اسلامی نمی دانند بلکه آن را در جای دیگر و مشخصا در  نزد بیگانه جست وجو می کنند.
وی اظهار کرد: تفکر ما نمی توانیم در تاریخ ایران قربانی ها داده است؛ امیرکبیر  و شهید مدرس از جمله کسانی بودند که وجهه بیگانه ستیزی داشتند، اما برخی از رجال کشور این مسئله را برنمی تابیدند و آنها را قربانی هوس های خود کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه تفکر ما نمی توانیم همیشه در تاریخ وجود داشته و خواهد داشت، گفت: این تفکر در دوره های مختلف شدت و ضعف دارد، اما نابود نمی شود، امروز طرفداران ما نمی توانیم احساس می کنند، وابستگی به بیگانگان را می توانند توجیه کنند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: تفکر «ما نمی توانیم» در نقطه مقابل استقلال طلبی، آزادی خواهی و عدم وابستگی به بیگانه است؛ الحمدلله در کشور با توجه به انقلاب اسلامی و نفس پاک امام(ره) که در مردم دمیده شد و نیز رهبری های داهیانه آیت الله خامنه ای، تفکر ما نمی توانیم، پیروز نمی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته نباید این تفکر را جدی نگرفت؛ برخی ممکن است فریفته این تفکر شوند، لذا باید دلسوزان انقلاب حساسیت داشته باشند.

درباره admin

bigtheme