خانه / اخبار / نطق ۲۸ مرداد آقامحمدی/ صوت + متن کامل

نطق ۲۸ مرداد آقامحمدی/ صوت + متن کامل

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

98610_orig

برای گوش دادن به صورت آنلاین اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نطق اینجا را کلیک کنید

متن کامل نطق:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا در آماری بیکاری لرستان در فاصله یک سال قریب به ۵۰ درصد کاهش بافته و از ۳/۲۰ به ۷/۱۰رسیده است. که اگر فقط ثبت نام شده های ادارات کار ملاک باشند باید برای قریب به ۷۰ هزار نفر شغل ایجاد شدهباشد. نیاییم جلوی عملکرد خود از یک تا چند صفر بگذاریم و با طوفان تبلغیاتی القا کنیم لرستان آباد شد، بیکاری مرد و اشتغال شکوفا شد. به همان میزان که کار شده است صادقانه به مردم بگوییم حتما بهتر است. با آمارهای غیر واقعی رزومه برای خود پرنکنیم.

البته اگر کاهش بیکاری در میان بستگان مسئولین باشد آمار قابل اعتنا است برخی جاها مثل همیاری شهرداری ها حیاط خلوت استانداری است در دامپزشکی جهاد کشاورزی فقط ۸ نفر از بستگان یک از مسئول جذب می گردد.

بیاییم تمرین صداقت با مردم را در دستورکار قرار دهیم. ،

آتش سوزی های سریالی در جنگل های لرستان را نمی توان امری تصادفی تلقی نمود. همانگونه که مجمع نمایندگان لرستان کتبا تذکر دادند از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم علاوه بر تامین امکانات اطفا حریق دستور بررسی و پیگری لازم جهت شناسایی علت و عوامل این آتش سوزی ها را خواستاریم

شهرستان خرم آباد

ضمن تشکر از فعالیتهای شهرداری خرم آباد، از شهردار محترم همانگونه که حضوری عرض کردم تقاضا دارم به مناطقی از قبیل شهرک پارسیلون، دره گرم، کوی ارتش، اسد آبادی، پشته ، گلدشت ماسور توجه ویژه داشته باشند و در شروع پروژه تفریحی گردشگری پل شکسته که خواسته مردم خرم آباد بخصوص جنوب شهر است تسریع بنمایند.

این روزها بوی زمین خواری در لرستان به مشام می رسد. دستکاههای مسئول مراقب باشند. چگونگی برکناری مدیر کل منابع طبیعی را بررسی کنند.

هیچ زمین خواری نگفته من می خواهم زمین خواری کنم بلکه همه با توجیه آبادانی آمدند.

آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش بی تفاوت ترین فرد نسبت به حقوق فرهنگیان است. عملکرد وی تقویت گر اهداف جریان فتنه در رسیدگی نکردن به مشکلات معیشتی فرهنگیان و دامن زدن به نارضایتی آنان جهت ایجاد مشکل برای نظام است. وی به دنبال ریشه کن کردن تحصیل رایگان و ایجاد نظام طبقاتی و اشرافی گری در آموزش و پرورش و نابود کردن استعداد فرزندان قشر مستضعف است.

ایشان به علت اینکه از هوش و توان جسمی لازم برخوردار نیست یکی از ناتوان ترین وزرای آموزش و پرورش از آغازین تا کنون بوده است و.

در بحث تعلیم و تربیت از فردی بعنوان مدیر استفاده می کند که آنقدر با انقلاب بیگانه بوده که می نویسد سال ۷۴ درعلمیات کربلای ۵ در کردستان حضور داشته است. کسی را مسلط بر سرنوشت جامعه فرهنگی کرده که بحث بد نامی اش در تاجیکستان نقل محافل است و فسق از ظاهرش می بارد.

آیا حاضری دختر خودت را زیر دست چنین کس بفرستید. اگرحاضری مرده شور غیرتت را ببرد.

اگر چنین مسائلی در زیر مجموعه یک مدیر مارکسیست یا لائیک هم طرح بود شرف انسانی ایجاب می کند که بررسی کند ولی شما تا کنون حتی حاضر به بررسی هم نشده اید!

گویا شما تنها کسی هستید که حساسیت و هشدار رهبر معظم انقلاب را در خصوص ممانعت از حذف نیروهای انقلابی و مؤمن را نشنیدید . البته شاید به علت بی هوش و حواسی و هنوز متوجه آن فرمایشات نشده اید.

اعضای خانواده منافقین جایگزین نیروهای حزب الهی مس کند! متأسفانه و دستگاه امنیتی صرفا نظاره گر اقدامات است. اگر بناست که پشتیبانی استاندار از مدیر ملاک باشد تا فرزندان انقلاب له شوند اداره اطلاعات را تعطیل کنید.

این اقدامات فانی ، اهانت به کسانی است که با دفاع از وی، نمایندگان را از دادن رأی به استیضاح او به تردید انداختند

توافق هسته ای

امروز سالگرد کودتای ننگین آمریکایی ۲۸ مرداد است و سند بی اعتمادی به آمریکا است. مصدق از شر استعمار پیر به دامن آمریکا بعنوان فرشته آزادی رفت اما ناجوانمردانه او را سرنگون و به احمد آباد جهت تیمار اسب فرستادند. خوش باوری به آمریکا عاقبتی بهتر از این ندارد.

دانش هسته ای حاصل تلاش همه دولت های جمهوری اسلامی بوده است و توافق هسته ای مسئله ملی ماست. اعضای تیم مذکره کننده خدمت گزاران نظام هستند نه خائن، اما نه معصوم هستند و نه به اندازه همه مردم ایران می دانند! بنا بر این فضا را نبندید، بگذارید برجام بررسی شود ببینم آیا این توافق به نفع مردم و کشور است یا نه.

در بیان نقاط مثبت و منفی برجام همه باید مستند به متن برجام حرف بزنند. تیم مذاکره کننده هم مستند به بندهای برجام صحبت کنند نه کلی گویی و مغایر با متن.

اینکه بخواهیم با تبلیغات به مردم بقبولانیم که بزرگترین دست آورد تاریخ را کسب کرده ایم تا نقاط منفی برجام گفته نشود به مصلحت کشور نیست.

ما در مذاکرت دنبال توافق خوب بودیم که در روز اجرا توافق، تحریم های ظالمانه را لغو کند. اما توافق انجام شده بدون لغو تحریم است.

شما که دائم در مصاحبه ای می گویید تحریم ها در روز توافق برداشته می شوند، می شود لطف کنید بگویید مستند به کدام بند برجام حرف میزنید؟ بر اساس بند های ۲۰ و ۲۱ برجام تحریم ها در روز توافق لغو نخواهند شد بلکه تحریم های امریکا بعد از انجام همه تعهدات بستهشده به ایران و راستی آزمایی آژانس بدون سقف زمانی مشخص قرار است تعلیق شوندو پس از ۸ سال بخسی از آن لغو شود.

نکته دیگر اینکه براساس بند ۲۵ برجام این تعلیق شامل تحریم های وضع شده توسط ایالات آمریکا نمی شوند و آنها همچنان پا بر جا هستند و تعلیق صرفاً درون کاخ سفید راشامل می شود نه ایالات متحده امریکا را!

سؤال! چرا ما لغو کنیم و آمریکا تعلیق و ایالات امریکا را از این تعلیق هم معاف داریم و چرا ما باید ویران کنبم و منتظر لطف تعلیق آمریکا بمانیم ؟

آیا واقعا این برد برد است ؟چرا واقعیت ها صادقانه به مردم گفته نمی شود؟ ظاهرا تیم ما در این گیم از بازی، دروازه بان را برداشت و و غضنفر به جای او بازی کرد! در دیگر بندها و پاراگراف های برجام نکات این چنینی کم نیستند که بیش از این مجال نیست.

رسالت مجلس

مجلس بایدبه وظیفه قانونی خود در قبال برجام عمل کند. بند ۱ و ۳ مصوبه مجلس در توافق نادیده گرفته شده است. اگر مجلس و قانون مجلس بی ارزش جلوه کرد و کاغذ پاره تلقی شد بی تردید سر و کله ی خودکامگی و استبداد در پس آن پیدا می شود. چه کاسه ای ممکن است زیر نیم کاسه باشد که در برابر بررسی برجام در مجلس مقاومت باشد.

. از اقدام دکتر مصدق در سلب اختیار مجلس که حاصل آن استبداد سیاه پهلوی و رفتن مصدق السلطنه به احمد آباد جهت وجین مزرعه، باید عبرت گرفت

مجلس به تعبیر حضرت امام (ره)، در رأس امور است حرمت امام زاده را متولی باید حفظ کند، جایی که باید از حقوق و جایگاه مجلس دفاع کند خود نمایندگان هستند با مصلحت اندیشی به هر قصد و نیت نباید مجلس را تضعیف کنیم تا دیگران با شعار بازگشت اقتدار مجلس وجهه کسب کنند.

تمثال مبارک غیرت خدا حضرت روح الله ( ره) و خلف صالحش رهبر معظم خدا باور و خدا محور انقلاب بالای سر ما و تصویر مدرس بزرگ مظهر شجاعت و دیانت و پاکی و وارستگی وآزادگی و حریت و نماد نماینده ملت بودن در مقابل ماست. مردی که در برابر اولتیماتوم وحشت ناک روسیه تزاری در حالی که شاهان و صاحب منصبان می لرزیدند، چون شیر غرید و چون کوه ایستاد و در یک مجلس مرده شوری پدیده آورد که از عزت و استقلال مملکت دفاع کرد. استخوانهای ما به زودی می پوسد حسابهای ارزی و ریالی و شرکت ها و خانه و کاشانه در تصرف دیگران قرار می گیرد و این تاریخ است که به جای ما نطق خواهد کرد و این دادگاه تاریخ است که به سان دیگران حکم ما را خواهد داد. پس خود را شرافت مندانه برای دفاع در محکمه تاریخ آماده کنیم.

تهدیدات نظامی آمریکا

آقای اوباما و آقای کری این روزها بارها اعتراف کرده اند که اگر از راه حلمه نظامی می توانستند جلوی پیشرفتهای علمی و هسته ای ایران را بگیرندمذاکره نمی کردند. و باز هم قلدرمآبانه میگویند گزینه نظامی روی میز است!

اگر شما می توانستید با جنگ مشکل را حل کنید با خفت و خواری التماس به مذاکره و توافق نمی کردید.ما نیاییم آنچه را که دشمن از راه زور نتوانست به ما تحمیل کند، با گفتمان تقدیم او نکنیم.

دلارهای بلوکه شده

تا قبل از توافق میزان پولهای بلوکه شده ایران درنتیجه تحریم های هسته ای تا ۲۰۰ میلیارد دلار اعلام شد. اما پس از توافق ناگهان به۲۴ تا ۶ میلیارد دلار تنزل یافت. اگر واقعا مبلغ پول های بلوکه شده ایران ۲۴ یا ۶ میلیارد دلار بوده چرا چندین برابر اعلام شده است؟

گفته میشود مبلغ قبلی درست است ولی امریکا زیر توافق زده و حاضرنیستند پول ها را آزاد کند و دولت هم برای اینکه شرمنده مردم نشود مبلغ را کاهش داده است.

دوم اینکه مبلغ ۲۴ یا ۶ میلیارد دلار درست است ولی آقایان برای برقراری رابطه با آمریکا بزرگ نمایی کردند.

که در هر دو صور آبی از توافق برای مردم گرم نمی شود.

بحث سوم این است که شما بگویید راز این تغییر ارقام چیست؟

توافق ژنو

در خصوص توافق ژنو اگر غربی ها به تعهداتشان عمل کرده باشند، تا کنون ۱۳ میلیارد دلار وارد مملکت شده، چرا اثر آن در زندگی و تولید و اقتصاد دیده نمی شود؟ چرا مجلس نباید بداند ماجرا چه هست رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد باید در این باره به مجلس گزارش بدهند.

درباره admin

bigtheme