خانه / اخبار / موضع‌گیری ظریف درباره رژیم صهیونیستی با مبانی نظام سازگار نیست

موضع‌گیری ظریف درباره رژیم صهیونیستی با مبانی نظام سازگار نیست

آقامحمدی در اخطاری قانونی:

موضع‌گیری ظریف درباره رژیم صهیونیستی با مبانی نظام سازگار نیست

نماینده خرم‌آباد در مجلس از اظهارات روز گذشته وزیر خارجه که به رسمیت شناختن یا نشناختن رژیم صهیونیستی را منوط به رای خود فلسطینی‌ها کرده بود، به شدت انتقاد کرد و آن را ناسازگار با مبانی نظام دانست.

5

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل ۸ قانون اساسی، نسبت به اظهارات روز گذشته وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با به رسمیت شناختن یا نشناختن رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: در رابطه با گفتمان آقای ظریف حرف‌هایی وجود دارد، آقای ظریف درباره موضوع رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن یا نشناختن آن، این موضوع را منوط به خود ملت فلسطین کردند در حالی که این نوع موضع‌گیری با مبانی نظام جمهوری اسلامی سازگار نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای ظریف وزیر خارجه در مورد هولوکاست تاکنون صحبت‌هایی را مطرح کرده است ولی هیچگاه در  رابطه با موضوع هیروشیما و حمله اتمی آمریکا به این کشور صحبت نمی‌کند.

نماینده خرم‌آباد در مجلس در پایان گفت: آقای ظریف زبان فارسی که زبان رسمی کشور ماست را در مصاحبه‌ها کنار گذاشته و به زبان انگلیسی مصاحبه می‌کند.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme