خانه / اخبار / تلفن‌های مردم در خصوص توزیع سبد کالا پدر ما را درآورده/ پیشنهاد جلسه با دولتی‌ها

تلفن‌های مردم در خصوص توزیع سبد کالا پدر ما را درآورده/ پیشنهاد جلسه با دولتی‌ها

تذکر آقامحمدی در صحن مجلس:

تلفن‌های مردم در خصوص توزیع سبد کالا پدر ما را درآورده/ پیشنهاد جلسه با دولتی‌ها

نماینده مردم خرم‌آباد با اشاره به توزیع سبد کالا گفت: از شهرستان‌ها مرتب به ما تلفن می‌شود و این تلفن‌ها پدر ما را درآورده است.

2

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس خطاب به ابوترابی‌فرد رئیس جلسه علنی امروز مجلس، گفت:‌ آقای ابوترابی‌فرد متأسفانه شما هیچ شأنیتی برای نمایندگان مجلس قائل نیستید و به زور و به اجبار نمایندگان را ۳ شیفت در مجلس نگه می‌دارید.

وی افزود: این در حالی است که شما خودتان در بین جلسات استراحت می‌کنید و اداره جلسات را هم بین هیأت رئیسه تقسیم می‌کنید.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس ادامه داد: من نمی‌دانم که دولت بودجه را به شما کنتورات داده است که می‌خواهید ظرف یک هفته آن را تمام کنید؟ آیا قرار است که ما بعد از این هفته مجلس نداشته باشیم؟

وی افزود: این در حالی است که شما به هیچ نماینده‌ای هم اجازه صحبت نمی‌دهید و تنها زمانی که می‌بینید تعداد مخالفان بالا رفته است به نماینده‌ای اجازه صحبت می دهید ما هم‌اکنون بحث توزیع سبد کالا را داریم و از شهرستان‌ها مرتب به ما تلفن می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس ادامه داد: این تلفن‌ها پدر ما را درآورده است بهتر است جلسه‌ای گذاشته شود ده یا بیست دقیقه تا نمایندگان دولت در این باره توضیح دهند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر آقامحمدی گفت:‌شما می‌دانید که در دوره‌‌های گذشته نیز بررسی بودجه به همین شکل بوده است و به خاطر اینکه در طول مدت برگزاری مجلس کمیسیون‌ها تشکیل نمی‌شود و لوایح مجلس دیگر در دستور کار قرار نمی‌گیرند ما به سرعت لایحه بودجه را بررسی می‌کنیم تا مجلس از روند خود خارج نشود.

وی افزود: درباره بحث توزیع سبد کالا نیز موضوع بسیار مهمی است و به نظر من باید در حاشیه جلسه بودجه و با دوستان دولت جلسه‌ای به منظور بررسی این موضوع تشکیل شود.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme