خانه / اخبار / مقامات آمریکایی باید لحن خود را اصلاح کنند

مقامات آمریکایی باید لحن خود را اصلاح کنند

آقامحمدی:

مقامات آمریکایی باید لحن خود را اصلاح کنند

2

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکایی ها باید لحن خود را اصلاح کنند، گفت: مردم ایران سال هاست که آماده همه گزینه ها هستند.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایرنا؛«ابراهیم آقامحمدی»، گفت: لحن مقامات آمریکایی لحن نامناسبی بوده و نسبت به مقررات حقوق بین الملل رویکرد تهاجمی دارند.

وی افزود: دولتمردان آمریکایی به مقررات بین المللی بی اعتنا بوده و هر طور که می خواهند این مقررات را تفسیر می کنند و به نظر می رسد دچار توهم قدرت شده اند.

آقامحمدی افزود: اگر لحن مقامات آمریکایی تغییر نکند، پاسخ جمهوری اسلامی هم متناسب با آن خواهد بود و اینکه آنها از گزینه های روی میز سخن می گویند، بدانند که ایران آماده تر است و سال هاست که ملت ایران آماده مواجهه با هرگونه اقدامی است.

وی همچنین در خصوص توافق نامه هسته ای ژنو نیز گفت: طرف مقابل قابل اعتماد نیست و به نظر می رسد باید محتاطانه تر گام برداشت و نباید به آنها خیلی اعتماد کرد چرا که سابقه آنها نشان می دهد که هیچ گاه به تعهدات خود وفادار نمی ماند.

آقامحمدی با بیان اینکه هنوز وزارت خارجه متنی به ما نداده است، گفت: اینکه اظهار می شود متن توافق نامه به لاریجانی ارائه شده، باید مشخص شود که به عنوان رییس یک قوه ارسال شده یا به مجلس و به نظر می رسد در این زمینه باید شفاف سازی شود.

وی در عین حال گفت: ایران هیچگاه در چنین قراردادهای بازنده نخواهد بود و هر جا احساس کنیم که این توافق نامه به ضرر ما است، قطعا ملت شریان ناصواب را قرص و محکم قطع می کند.

وی اظهار داشت: امیدواریم همانطور که آقای ظریف می گویند متن منتشر شده از سوی آمریکایی ها جعلی باشد اما اگر متن آنها درست باشد ما به آن معترض هستیم./

درباره admin

bigtheme