خانه / اخبار / نفوذ کمیته X در آموزش و پرورش/ هشدار به وزرای کشور و اطلاعات

نفوذ کمیته X در آموزش و پرورش/ هشدار به وزرای کشور و اطلاعات

آقامحمدی در صحن علنی مجلس عنوان کرد

نفوذ کمیته X در آموزش و پرورش/ هشدار به وزرای کشور و اطلاعات

2

نماینده مردم خرم‌آباد در خانه ملت گفت: عواقب هر گونه تشنج در آموزش و پرورش بر عهده وزیر است و به وزارت کشور و اطلاعات هشدار می‌دهم در این ارتباط علاج واقعه را قبل از وقوع کنند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمان خبرگزاری فارس، ابراهیم آقا محمدی در صحن علنی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش به جای اینکه در حد یک وزیر فرهنگی ظاهر شود. در دو قواره یک کودتاگر ظاهر شد و اعلام کرد که می‌خواهد ظرف ۲ ماه تمام مدیران استانها را تغییر دهد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: شما ظرف مدت یکماه و دوماه چگونه به این نتیجه رسیدید که بیش از ۳۰ مدیر صلاحیت ندارند و چطور به این نتیجه رسیدید که جانشینان آنها دارای این صلاحیت هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد بنا به اطلاع واصله، عناصری از کمیته X معروف دوران اصلاحات در ستاد بعضی از وزارتخانه ‌ها از جمله وزارت آموزش و پرورش رخنه کردند و در حال برنامه ریزی هستند تا عناصر تندرو و تشنج آفرین در آموزش و پرورش بکار گرفته شود و مدارس محل جذب میلیشیا برای اهداف انتخاباتی و سیاسی خود قرار دهند.

آقا محمدی ادامه داد: آقای فانی! جنابعالی وزیر آقای روحانی اعتدال‌گرا هستید یا عنصر عملیاتی کمیته X؟ من به شما اخطار می‌کنم که عواقب هر گونه تشنج  و هرگونه درگیری در آموزش و پرورش بر عهده شماست.

وی تصریح کرد: به وزارت اطلاعات و کشور نیز هشدار می دهم که علاج واقعه را قبل از وقوع آن بکنند و جلوی ناآرامی‌ها و تشنج‌آفرینی‌های باند تندرویی که در آموزش و پرورش منزل گرفته‌اند گرفته شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در خانه ملت همچنین در تذکری به رئیس جمهور اظهار داشت: استانهای محرومی چون لرستان در بودجه سال ۹۳ مغفول مانده‌اند و حتی همان بودجه معمول هر سال را نیز ندارند در صورتیکه انتظار داشتیم عنایت ویژه‌ای از سوی شما به معیشت مردم صورت گیرد.

آقامحمدی ادامه داد: الان هم دستور فرمایید که معاونت راهبردی شما نقیصه موجود در بودجه سال ۹۳ را برطرف کند و امید را به استانهای محروم بازگرداند.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme