خانه / اخبار / دولت اوباما هزینه‌های هنگفت هرنوع ماجراجویی ضدایران را خواهد پرداخت

دولت اوباما هزینه‌های هنگفت هرنوع ماجراجویی ضدایران را خواهد پرداخت

آقامحمدی:

دولت اوباما هزینه‌های هنگفت هرنوع ماجراجویی ضدایران را خواهد پرداخت

2

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طرح جدید سناتورهای آمریکایی ضدایران، مذاکرات هسته‌ای را از ریل خارج می‌کند، گفت: دولت اوباما هزینه‌های هنگفت هرنوع ماجراجویی ضدایران را خواهدپرداخت.

 

ابراهیم آقامحمدی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره تلاش ۳سناتور آمریکایی برای بازنگری در توافق ژنو و اعمال محدودیت‌های بیشتر هسته ای درباره ایران، گفت: پس از توافقات ژنو هیات حاکمه آمریکا دچار سردرگمی آشکاری شده و در تصمیم‌گیری‌های مقامات این کشور تناقضات آشکاری را مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه‌ای جدید در کنگره یا سنای آمریکا ضد ایران تیر خلاصی بر توافقات ژنو می زند، تصریح کرد: غنی‌سازی در خاک ایران جز خط قرمزهای است که حتی در گام نهایی مذاکرات باید لحاظ شود و اینکه سناتورهای آمریکایی خواهان عدم غنی‌سازی در خاک کشورمان هستند، خلاف توافقات مذاکرات ژنو۳ است.

وی با بیان اینکه دوره شش ماهه تعیین شده در مذاکرات ژنو زمان راستی‌آزمایی غرب به ویژه آمریکایی ها است، ادامه داد: تلاش سناتورهای آمریکایی برای تصویب محدویت های جدید درباره ایران باردیگر نشان داد که آمریکایی‌ها خود را ارباب جهان می‌دانند و در ذهن خود اینگونه فرض می‌کنند که آنها باید برای جهان تصمیم‌سازی کنند که این غیر قابل اطمینان بودن مقامات آمریکایی در پایبندی به عهد خود را ثابت می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: هرگونه ماجراجویی جدید از سوی آمریکایی‌ها قطعا هزینه‌های هنگفتی برای آنها خواهد داشت و قطار مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ را از ریل خارج و در نهایت آن را به بن بست می‌کشاند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مقامات کاخ سفید نباید گامی در خلاف مسیر توافقات  ژنو۳ بردارند و وجهه بین المللی خود را تخریب کنند، گفت: مقامات آمریکایی اگر تحت الشعاع خواسته‌های رژیم صهیونیستی که مانع اصلی اجرایی نشدن توافقنامه ژنو و خواهان عدم غنی‌سازی در خاک ایران است قرار گیرند قطعا توافقات صورت گرفته به بن بست می‌رسد و مذاکرات در مسیرگذشته قرار می‌گیرد./

 

درباره admin

bigtheme