خانه / اخبار / تقدیر از مواضع مقتدرانه فرمانده شجاع سپاه در برابر رجزخوانی‌های استکبار

تقدیر از مواضع مقتدرانه فرمانده شجاع سپاه در برابر رجزخوانی‌های استکبار

آقامحمدی در تذکر آیین‌نامه‌ای مطرح کرد
تقدیر از مواضع مقتدرانه فرمانده شجاع سپاه در برابر رجزخوانی‌های استکبار
5نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: از مواضع مقتدرانه فرمانده شجاع سپاه در برابر رجزخوانی‌های پوچ سردمداران نظام سلطه تقدیر می‌کنم.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: از مواضع مقتدرانه فرمانده شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رجزخوانی‌های پوچ سردمداران نظام سلطه تقدیر و تشکر می‌کنیم و به آقای جعفری درود می‌فرستیم که طراوتی تازه به روحیه انقلابی ملت ایران بخشید.

وی افزود: استکبار جهانی بداند انقلاب اسلامی ایران همچنان زنده و خروشان به راه خود ادامه می‌دهد و ملت بزرگ ایران زنده است و فرزندان انقلابی اما و رهبری رویارویی مستقیم با سربازان استکبار را آرزوی همیشگی و رسالت انقلابی خود می‌دانند.

آقامحمدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای روحانی! ضمن تشکر از صحبت‌هایی که آقای جان‌کری را به موضع انداختید، باید بگویم نرخ بیکاری جوانان استان لرستان مستند به مرکز آمار ایران بیش از ۵۰ درصد است، فقط ۱۶۰ هزار فارغ‌التحصیل لیسانس و فوق‌لیسانس بیکار در لرستان وجود دارند که این افراد از منشور حقوق شهروندی فقط یک حق را طلب می‌کنند و آن هم چاره‌اندیشی برای اشتغالشان است.

نماینده خرم‌آباد در مجلس بر همین اساس خاطرنشان کرد: به وزیر آموزش و پرورش درباره تسامح در ترویج افکار وهابیت و توزیع قرآن‌های با ترجمه وهابی در مدارس که قطعا نمی‌تواند تصادفی بوده باشد، تذکر می‌دهم.

آقامحمدی تصریح کرد: توزیع این قرآن‌ها قطعا توطئه‌ای طرح‌ریزی شده است که دستگاه‌های ذیربط باید به این موضوع ورود و آن را بررسی کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خواستار توقف ماشین ارزش‌زدایی شما با اخراج نیروهای ارزشی و ولایت‌مدار هستم، گویا این افراد صرفا به جرم نداشتن سابقه اصلاح‌طلبی کنار گذاشته می‌شوند.

آقامحمدی با اشاره به توافقنامه ژنو تصریح کرد: ما واهمه داریم که تیم مذاکره‌کننده که از فرزندان انقلاب است، کیاست، درایت و شجاعت لازم را توامان به کار گرفته نشود و به حقوق اساسی ملت لطمه وارد شود این تلقی می‌شود که عدم انتشار نحوه اجرای توافقنامه ژنو، نوعی توجیه در جهت پنهان کردن مسائلی است که هنوز برای نمایندگان و ملت ایران شفاف نشده است لذا از وزارت خارجه می‌خواهیم که متن توافقنامه را با هر اسمی که می‌خواهند روی آن بگذارند، منتشر کنند.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme