خانه / اخبار / تلاش می‎کنیم کشت و صنعت تا عید ۹۳ راه‎اندازی شود

تلاش می‎کنیم کشت و صنعت تا عید ۹۳ راه‎اندازی شود

آقامحمدی:

تلاش می‎کنیم کشت و صنعت تا عید ۹۳ راه‎اندازی شود

12

 نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‎اندازی شرکت کشت و صنعت خرم‎آباد نیاز است.

 

ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: چرا صنعتی مانند کشت و صنعت با کارایی و سوددهی لازم تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت از ۸۱ تا ۹۱ تعطیل بوده است، اظهار کرد: دولت در سفر دوم مصوب کرد که این شرکت راه‎اندازی شود و مالک آن بانک ملی است که با جدیت این مهم را پیگیری کردیم اما مدیرعامل بانک ملی کوتاهی کرد و همکاری لازم را نداشت.

آقامحمدی اضافه کرد: قبل از اینکه وزیر به مجلس آید به کمیسیون آمد و سوال در صحن مجلس مطرح شد اما عمر دولت کفاف نکرد که وزیر به صحن آید و پاسخگو باشد.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: قرار شد بانک ملی مرحله سوم مزایده را برگزار کند که این امر محقق نشد و چنانچه برنده و یا شرکت کننده‎ای نباشد باید قیمت کارشناسی شود.

وی اظهار کرد: بانک ملی قیمت کارشناسی کشت و صنعت را ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به‎صورت نقدی و ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‎صورت اقساطی در مدت ۵ سال گذشته و ما معترض شدیم چرا که قیمت اقساطی با نقدی هم‎خوانی ندارد.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت خرم‎آباد ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد، افزود: بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‎اندازی مجدد نیاز بوده البته مشکلات کارگری این شرکت هنوز مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: استاندار جدید لرستان مصّر است که این شرکت راه‎اندازی شود و تلاش ما نیز این است که تا عید سال ۹۳ این مهم به سرانجام برسد.

 

 

درباره admin

bigtheme