خانه / اخبار / راه آهن دورود – خرم آباد – پلدختر – اندیمشک را با همکاری نمایندگان خوزستان احداث خواهیم کرد

راه آهن دورود – خرم آباد – پلدختر – اندیمشک را با همکاری نمایندگان خوزستان احداث خواهیم کرد

نماینده خرم آباد :

راه آهن دورود – خرم آباد – پلدختر – اندیمشک را با همکاری نمایندگان خوزستان احداث خواهیم کرد

RahAAhan  نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان لرستان و خوزستان با وزیر راه به منظور احداث راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک خبر داد.

 

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان لرستان و خوزستان با وزیر راه به منظور احداث راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل ازمهر، ابراهیم آقامحمدی ظهر دوشنبه در جریان نشست با اعضای شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: مجموعه ای که به عنوان کارگزار نظام و در ساختار اجرایی و برنامه ای شهر حضور دارند باید با تمام وجود آماده به خدمت باشند و چشم طمع به غیر از حقوق قانونی و شرعی خود نداشته باشند.

وی افزود: برای جذب سرمایه گذار ابتدا باید طرح های شورا و شهرداری به دست نمایندگان مجلس برسد تا ما نیز به دنبال سرمایه گذار برای این طرح ها باشیم.

آقامحمدی ادامه دارد: واقعیت آن است که در فرهنگ دولتمردان، لرستان به عنوان یک استان کلیدی و جدی در کشور مطرح نشده است و لذا توجه ویژه به حل مشکلات آن ندارند به صورتی که با توجه به هشدارهای فراوان ما تعداد ۱۳۵ کشته در طول سال در جاده خرم آباد – اندیمشک توجه آنان را جلب نمی کند.

وی اظهار داشت: توجه و تاکید مکرر ما بر مشکلات موجود در استان معاون وزیر کشور را برآن داشت تا سفری به استان داشته باشد و مشکلات کشور را از نزدیک لمس کند که امیدواریم ماحصل این سفر دستاوردهایی را برای استان داشته باشد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی صحبت کردن از مدیران و مسئولان سابق را امری بیهوده دانست و عنوان کرد: در حال حاضر باید به فکر چاره جویی برای برون رفت استان از بحران مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه استاندار سیاسی خیر و برکتی برای استان نخواهد داشت تصریح کرد: در بحث انتخاب استاندار با توجه به علاقه مردم به هوشنگ بازوند برای تصدی سمت استانداری و آشنایی مسئولان کشوری با رایزنی های فراوان وی را به عنوان استاندار انتخاب کردیم و اکنون باید با جلوگیری از اختلافات قومی و قبیله ای زمینه را برای فعالیت هر چه بهتر استاندار فراهم کرد.

آقامحمدی گفت: برای جبران کسری بودجه استان آزاد راه، راه آهن و تعدادی از سدهای استان را در ردیف استفاده از اعتبارات فاینانس قرا دادیم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که با همکاری نمایندگان خوزستان راه آهن دورود – خرم آباد – پلدختر – اندیمشک احداث کنیم و در این راستا هفته آینده با نمایندگان خوزستان جلسه ای را تشکیل خواهیم داد و در آن راهکارها و پیشنهادات خود را به وزیر راه و شهرسازی اعلام می کنیم تا زمینه ای لازم برای اجرای این طرح فراهم شود.

درباره admin

bigtheme