خانه / اخبار / ثبت رسوایی دیگری در کارنامه غرب با تلاش برای تنظیم قطع‌نامه ضد سوری در شورای امنیت سازمان ملل

ثبت رسوایی دیگری در کارنامه غرب با تلاش برای تنظیم قطع‌نامه ضد سوری در شورای امنیت سازمان ملل

آقامحمدی مطرح کرد:

ثبت رسوایی دیگری در کارنامه غرب با تلاش برای تنظیم قطع‌نامه ضد سوری در شورای امنیت سازمان ملل

IMAGE5854عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتخابات سوریه غرب را به تکاپو انداخته است، گفت: تلاش غرب برای تنظیم قطع‌نامه ضد سوری در شورای امنیت سازمان ملل رسوایی دیگری در کارنامه آنها ثبت می‌کند.

 

 ابراهیم آقا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاربین الملل خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری تلاش‌های کشورهای غربی برای تنظیم پیش‌نویس قطع‌نامه‌ای ضد سوری و قراردادن این کشور تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل، گفت: از یک‌سو موفقیت‌های ارتش سوریه در پاکسازی شهرها ازعوامل تروریستی واز سوی دیگر با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در این کشور غربی‌ها به تکاپو افتاده‌اند با ایجاد جبهه‌های جدید ضد دولت اسد مانع از اقداماتی شوند که تحولات سوریه  را به ضرر آنها تمام می‌کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنظیم این قطع‌نامه رسوایی دیگری را برای غرب در تحولات سوریه رقم می‌زند، تصریح کرد: پس از گذشت سه سال از بحران دمشق علی‌رغم حمایت تسلیحاتی غرب و حمایت لجستیکی کشورهای مرتجع منطقه تروریست‌های که از اقصی نقاط دنیا به سوریه گسیل داده شدند موفقیت چشم‌گیری به دست نیاورده‌اند که این موضوع سبب نگرانی کشورهای غربی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی زمانی که نتوانستند دولت سوریه را برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری در این کشور متقاعد کنند باردیگر با اعمال فشار از طرق گوناگون سعی دارند فضای انتخابات را دستخوش تغییرات کنند تا به اهداف خود برسند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، باتاکید براینکه این قطع‌نامه نیز سرنوشتی نخواهد داشت، افزود: تنها راه پایان دادن به بحران دمشق برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی این کشور به دست خود مردم سوریه است و سه‌سال درگیری‌های خونین این موضوع را به خوبی اثبات کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با یادآوری طرح تروریستی جدید آمریکا و فرانسه با همراهی هم پیمانان منطقه ای آنها ضد سوریه، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه قطعا کشورهای که در سه سال گذشته دستشان به خون هزاران سوری آغشته است تلاش می‌کنند تا با افزایش حرکات تروریستی  و ایجاد جبهه‌های جدید ضد سوری مانع از برگزاری انتخابات شوند و انتخابات را با شکست مواجه کنند.

ویتالی چورکیننماینده روسیه درسازمان ملل گفته غربی ها درحال آماده کردن قطعنامه ای برای قراردادن سوریه تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل هستند./

پایان پیام

درباره admin

bigtheme