خانه / اخبار / جریان تند افراطی در حال عزل نیروهای ارزشی در استان‌هاست

جریان تند افراطی در حال عزل نیروهای ارزشی در استان‌هاست

آقامحمدی در تذکری آئین‌نامه‌ای:

جریان تند افراطی در حال عزل نیروهای ارزشی در استان‌هاست/ انتقاد از عدم مطرح شدن سؤالات نمایندگان در صحن علنی

2نماینده خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه یک جریان تند افراطی و فرصت‌طلب در حال عزل نیروهای ارزشی در استان‌هاست، نسبت به عدم مطرح شدن سؤالات نمایندگان از وزرا در صحن علنی با پادرمیانی ده‌ها نفر انتقاد کرد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام به حذف جریان ارزشی توسط افراد معلوم‌الحال اشاره کردند و از دولت خواستند جلوی این روند را بگیرند.

وی افزود: این موضوع باید در دستور کار مجلس قرار گیرد، یک جریان تند افراطی که حتی دولت و شخص آقای روحانی را هم قبول ندارد و همچنین یک جریان فرصت طلب در حال حذف و عزل جریان ارزشی در استان‌ها هستند و افراد ارزشی را کنار می‌گذارند.

آقامحمدی در پایان با اشاره به طرح سؤال نمایندگان از برخی وزرا خاطرنشان کرد: وقتی سؤالی از وزیری مطرح می‌شود، ده‌ها نفر پا درمانی می‌کنند تا این سؤال به صحن علنی مجلس نیاید، اما این موضوع در حالی است که اگر جلوی افراطی‌گری گرفته نشود دودش به چشم همه ما می‌رود، از این رو از شخص رئیس‌ جمهور می‌خواهیم تا حساسیت بیشتری روی این مسئله داشته باشد و جلوی افراط‌گرایان را بگیرد.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme