خانه / اخبار / رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از غوغای منطقه، به دنبال سرکوب مردم غزه است

رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از غوغای منطقه، به دنبال سرکوب مردم غزه است

 آقامحمدی:

رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از غوغای منطقه، به دنبال سرکوب مردم غزه است

Gazaعضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه داعش و صهیونیست‌ها برای برهم ‌زدن اوضاع کشورهای اسلامی از پیش برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: رژیم‌صهیونیستی با سوءاستفاده از غوغای منطقه، به دنبال سرکوب مردم غزه است.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات چند روز اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با تلاش تروریست‌های داعش در عراق یکی از بی‌رحمانه‌ترین حملات خود را متوجه نوار غزه کرده است.

وی با بیان اینکه ذات خونخوار رژیم صهیونیستی بر همه جهانیان آشکار شده، ادامه داد: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که بعد از سال‌ها، شاهد شکست توطئه‌های خود در سوریه بودند، امروز با کشاندن تروریست‌ها به عراق بحران جدی را به کشور اسلامی همسایه سوریه،‌ یعنی عراق تحمیل نمودند تا جهان اسلام در آتش جنگ و خونریزی، دست و پا بزند.
عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: این غوغای اخیر در منطقه سبب شد رژیم غاصب صهیونیستی حداکثر سود را از این شرایط برده و مردم مظلوم غزه را به خاک وخون بکشد.
آقامحمدی در پایان خواستار دخالت هرچه سریعتر دبیرکل سازمان ملل متحد، سازمان همکاری‌های اسلامی و اتحادیه بین‌المجالس اسلامی برای پایان کشتار مردم غزه شد و اظهار داشت: کشورهای اسلامی باید صادقانه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اقدام کنند.

درباره admin

bigtheme