خانه / اخبار / روزنامه آرمان با کاریکاتور موهن خود مقاومت فلسطین را زیر سوال برده است

روزنامه آرمان با کاریکاتور موهن خود مقاومت فلسطین را زیر سوال برده است

آقامحمدی در گفت‌وگو با تسنیم:

روزنامه آرمان با کاریکاتور موهن خود مقاومت فلسطین را زیر سوال برده است

31خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم لرستان در مجلس گفت: کاریکاتور روزنامه آرمان مقاومت فلسطین را زیر سوال برده‌ است.

 

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه امروز شاهد ارائه و ترویج تحلیل‌های غلط عده‌ای مبنی بر اینکه ملت فلسطین قربانی بازی موشکی اسرائیل و رهبران غزه قرار گرفته‌‌اند، هستیم، گفت: اینها تحلیل‌های منحرفانه‌ای است که توسط سرویس‌های جاسوسی موساد برای بی‌اعتماد کردن مردم غزه نسبت به رهبران حماس ارائه می‌شود.

وی افزود: متاسفانه ما در داخل کشور هم شاهدیم که برخی قدم در جهت این سیاست‌های خصمانه صهیونیست‌ها برداشته‌اند که از جمله آن می‌توانیم به کاریکاتور روزنامه آرمان اشاره کنیم که مقاومت فلسطین را زیر سوال برده‌ است.

نماینده مردم لرستان در مجلس با بیان اینکه “مگر رهبران جنبش حماس جدا از مردم غزه هستند؟” گفت: این جریان یک جریان ظالم و مظلوم است. روزی صدها کودک در غزه کشته می‌شوند، بعد عده‌ای می‌آیند تحلیل احمقانه دعوای حماس و اسرائیل راه می‌اندازند که باید مسئولان مربوطه با روزنامه‌ها و نشریاتی که چنین تفکری را در جامعه تقویت می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.

وی با انتقاد از موضع ضعیف برخی از کشورهای عربی اسلامی در خصوص حوادث غزه، تصریح کرد: ما امروز شاهدیم که مصر ذلیلانه‌ترین موضع‌ها را می‌گیرد؛ آنها نه تنها باید گذرگاه رفح را باز کنند، بلکه باید از همه توان خود برای کمک مناسب به مردم غزه استفاده کنند.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: معتقدم بهترین موضع و اقدام در قبال جنایت‌های اسرائیل را ایران گرفته و ان‌شالله به این مسیر خود ادامه خواهیم داد و تا آخر در کنار مظلومان فلسطین خواهیم ماند.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme