خانه / اخبار / حمله به طرح تکریم بانوان از سوی قشر لائیک اصلاح‌طلبان صورت می‌گیرد

حمله به طرح تکریم بانوان از سوی قشر لائیک اصلاح‌طلبان صورت می‌گیرد

آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس:

حمله به طرح تکریم بانوان از سوی قشر لائیک اصلاح‌طلبان صورت می‌گیرد

2عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله به طرح تکریم بانوان از سوی قشر لائیک اصلاح‌طلبان صورت می‌گیرد.

 

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در خصوص بی‌اعتنایی بخشی از اصلاح‌طلبان به مبانی دینی گفت: نکته اصلی که باید مدنظر قرار بگیرد این است که نمی‌توان تمام اصلاح‌طلبان را بی‌اعتنا به اصول دینی نامید چرا که در همین جبهه سیاسی نیز برخی از مدعیان حضور دارند، از این رو نمی‌توان با یک برچسب کلی تمام اصلاح‌طلبان را بی‌توجه به دین و ایمان معرفی کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: متاسفانه خمیرمایه اصلاح‌طلبی که از زمان مشروطه به این سمت امتداد یافته با دین و دینداری زاویه داشته است.

آقامحمدی همچنین گفت: فعالان اصلاح‌طلبی متاسفانه تلاش کردند تا به جای استفاده از منابع وحی الهی به استفاده از منابع غربی روی بیاورند و اندیشه‌های غربی را جایگزین اندیشه‌های اسلامی کنند.

وی افزود: همین مسئله سبب شده تا ما شاهد باشیم بخشی از اعضای این تفکر نسبت به دین و مسائل دینی بی‌توجه باشند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برخی از حملات به شهرداری به خاطر اجرای طرح تکریم بانوان و دلیل آن گفت: این حملات از سوی همان قشر لائیک اصلاح‌طلبان صورت می‌گیرد و که به دنبال مقابله با احکام دینی هستند.

وی افزود: این قشر لائیک نمی‌تواند اجرای احکام اسلامی را تحمل کند و در مقابل اجرای آن مقاومت کند.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme