خانه / اخبار / صدا و سیمای مرکز لرستان سال‌هاست در انحصار یک جریان خاص قرار دارد

صدا و سیمای مرکز لرستان سال‌هاست در انحصار یک جریان خاص قرار دارد

آقامحمدی در تذکری آیین‌نامه‌ای:

صدا و سیمای مرکز لرستان سال‌هاست در انحصار یک جریان خاص قرار دارد/بهتر است دانشگاه آزاد یک دفعه اعلامیه بدهد و تعطیل کند
7نماینده خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه متأسفانه صدا و سیمای مرکز استان لرستان سال‌هاست که در انحصار یک جریان خاص قرار دارد، گفت: از رئیس سازمان صدا و سیما تقاضا داریم اجازه ندهد تا ذهنیت بدی برای مردم به جای بماند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه خانه ملت) در تذکری آیین‌نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: رویکرد دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر تعطیل کردن واحد مرکز استان، شهرستان خرم‌آباد بوده است و هر روز در این مدت تعداد دانشجویان کمتر شده و در اخذ رشته‌های مناسب، ناموفق بوده‌اند.

وی افزود: این سیاست تا آنجا پیش رفته که در اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد خرم‌آباد یک نفر از مردم استان انتخاب نشده‌اند و حتی نمایندگان عضو هیأت امنا از شهرستان‌های دیگر انتخاب شده‌اند.

آقامحمدی تأکید کرد: به نظر می‌رسد بهتر است دانشگاه آزاد یک دفعه اعلامیه بدهد و تعطیل کند، بی‌اعتنایی مسئولان دانشگاه آزاد به نماینده ولی فقیه قابل چشم‌پوشی نیست و ما به این موضوع معترضیم.

وی در تذکر دیگری گفت: صدا و سیمای مرکز استان لرستان متأسفانه سال‌هاست که با حمایت معاونت  امور استان‌های صدا و سیما در انحصار یک جریان خاص قرار گرفته و حتی در انتخابات آنها به صورت علنی به نفع جریانی که از آن حمایت کردند، ورود پیدا کرده و این روزها حتی به سخنان نمایندگان مردم در مجلس نیز رحم نمی‌کنند و باب میل خود آن را سانسور می‌کنند، از این رو از رئیس سازمان صدا و سیما تقاضا داریم تا اجازه ندهد به خاطر دوستی چند نفر در این سازمان، ذهنیت بدی برای مردم به جای بماند.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر بهداشت و درمان تأکید کرد: مدیریت بهداشت و درمان استان لرستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آن که از دولت قبل روی کار هستند، این روزها به این خاطر که اصلاح‌طلبی خود را ثابت کنند، با انتخاب وابستگان به خود جریان فتنه را به راه انداخته و به موضوع بهداشت مردم توجهی ندارند.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme