خانه / بهارستان / اعتماد به قول اوباما ساده لوحی است

اعتماد به قول اوباما ساده لوحی است

آقامحمدی در تذکر آیین‌نامه‌ای:
اظهارات ظریف درباره قول اوباما ساده‌لوحی است

majlis

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان درباره اینکه «اگر اوباما قول بدهد ما قول او را قبول داریم»، به دور از سیاست و تدبیر است و باید آن را نوعی ساده‌لوحی ارزیابی کرد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) خانه ملت در تذکری آیین نامه‌ای اظهار داشت: از رئیس جمهور تقاضا داریم که بحث اشتغال در استان لرستان را نه در حرف، که در عمل جدی بگیرد، زیرا استان لرستان همچنان استان اول بیکار کشور است، ما که از این وضعیت خجالت می‌کشیم اما هیچ دولت و مسئول اجرایی تاکنون خجالت نکشیده است.

وی افزود: آمریکا ثابت کرده حتی به قراردادهای بین‌المللی و توافقات رسمی بی‌اعتناست که نمونه آن تحریم‌های اخیر علیه اشخاص ایرانی است، سخنان آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که اگر اوباما قول بدهد ما قول او را قبول داریم، به دور از سیاست و تدبیر است و باید آن را نوعی ساده‌لوحی ارزیابی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ضمن تشکر از موضع رئیس جمهور مبنی بر عدم ملاقات با اوباما که سناریوی غرب‌زدگان را ناکام گذاشت، تأکید می‌کنم حضور رئیس جمهور همزمان با مذاکرات هسته‌ای در نیویورک، فرصتی است که به زیاده‌خواهی‌های آمریکا پاسخ قاطع داده شود تا ذره‌ای عدول از خطوط قرمز صورت نگیرد، چراکه جزء این، مورد قبول ملت نیست.

آقامحمدی ادامه داد: با توجه به فرسودگی خط آهن درود ـ اندیمشک که هر چند وقت شاهد حوادث ناگوار در آن هستیم، توجه وزیر راه‌وشهرسازی را به ترمیم این خط و دستور تسریع در ساخت راه آهن درود ـ خرم‌آباد ـ اندیمشک جلب می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نجفی سرپرست وزارت علوم می‌خواهم که جلوی سوءاستفاده برخی از مسئولان واحدهای دانشگاهی مثل سرپرست دانشگاه پیام نور را بگیرد.

انتهای پیام/

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930702000878#sthash.pKmOk9Vu.dpuf

درباره admin

bigtheme