خانه / اخبار / دستگاه دیپلماسی آمریکا به دنبال توافق مذاکرات نیست / کنگره آمریکا ساز ناکوک می‌زند

دستگاه دیپلماسی آمریکا به دنبال توافق مذاکرات نیست / کنگره آمریکا ساز ناکوک می‌زند

آقا‌محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دستگاه دیپلماسی آمریکا به دنبال توافق مذاکرات نیست / کنگره آمریکا ساز ناکوک می‌زند

1یک نماینده مجلس گفت: بدنه دولت آمریکا و در رأس آن دستگاه دیپلماسی‌اش به دنبال رسیدن توافق مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ نیستند.

 

“ابراهیم آقامحمدی” نماینده مردم لرستان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات وقیحانه مقامات امریکایی پیرامون مذاکرات هسته‌‌ای ایران با ۱+۵، اظهار داشت: سخنان وزیرخارجه آمریکا مؤید این است که  بدنه دولت آمریکا و در رأس آن دستگاه دیپلماسی‌اش به دنبال رسیدن توافق مذاکرات نیستند. 
 
وی افزود: در بحبوحه  مذاکرات دولت و کنگره آمریکا هر کدام ساز خود را می‌زنند گاهی دولت آمریکا موافق توافق است و گاهی کنگره مخالفت می‌کند. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: برخلاف آنچه که جان کری مطرح کرده بنا نیست که تاسیسات فردو، آب سنگین اراک و نطنز تعطیل باشد.  

آقامحمدی با ابراز تأسف از سخنان جان کری که گفته است راه چهارم رسیدن ایران به سلاح هسته‌ای فعالیت پنهان است، تصریح کرد: آیا وزیر امور خارجه آمریکا قرینه‌ای برای این حرف خود دارد که می‌زند، وی در این مسیر سنگی را جلوی راه انداخته که برداشته نشود.
 
وی تأکید کرد: سخنان و مواضع وزیر امورخارجه آمریکا غیرعقلانی، غیرمنطقی و نشأت گرفته از یک روحیه یاغی‌گری است که حاضر نیست حقوق سایر کشورها را به رسمیت بشناسد.   

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: سخنان اخیر جان کری در مقابله با پرونده هسته‌ای ایران مورد قبول که هیچ، مورد اعتنای دولت جمهوری اسلامی ایران نیز نخواهد بود.

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme