خانه / اخبار / احداث کارخانه لاستیک سازی نقش مهمی در ایجاد اشتغال در خرم آباد دارد

احداث کارخانه لاستیک سازی نقش مهمی در ایجاد اشتغال در خرم آباد دارد

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴

لاستیک سازی لرستانخرم آباد – نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: استان لرستان به لحاظ وجود امکانات یکی از استانهای محروم کشور است چرا که طی زمانهای متمادی که امکانات در کشور توزیع شده توجه قابل ملاحظه ای به لرستان نشده است و زیر ساخت های لازم جهت سرمایه گذاری در آن به عمل نیامده است.

به گزارش مهر، ابراهیم آقامحمدی عصر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد با اشاره به اینکه احداث این کارخانه نقش مهمی در ایجاد اشتغال در مرکز استان خواهد داشت عنوان کرد: امیدواریم روزی شاهد راه اندازی کارخانه های متعدد در این استان و رونق اقتصاد و اشتغال بکافی اشیم.

وی با بیان اینکه استان لرستان یکی از استانهای محروم کشور محسوب می شود بیان داشت: به لحاظ وجود امکانات و همچنین اشتغال لرستان یکی از استانهای محروم کشور طی سالیان متمادی محسوب می شود چرا که طی زمانهای متمادی که امکانات در کشور توزیع شده توجه قابل ملاحظه ای به لرستان نشده است و زیر ساخت های لازم جهت سرمایه گذاری در آن به عمل نیامده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه اندازی کارخانه لاستیک سازی در خرم آباد را گامی نیک برای آغاز رونق اقتصادی در استان می دانیم تصریح کرد: در این راستا دولت نیز باید توجه جدی به استان لرستان داشته باشد.

آقامحمدی خطاب به دکتر شریعتمدار معاون اجرایی رئیس جمهور بیان داشت: واقعیت این است که ما در هیئت دولت کسی را نداریم که از ما دفاع کند ولی استانهای دیگر در دولت نیرو دارند و آنها را پشتیبانی می کنند، گفت: ما از جنابعالی که تعلقی به استان لرستان دارید می خواهیم که نماینده لرستان در هیئت دولت باشید و از جبران عقب ماندگی استان ما دفاع کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در استان جدا از اختلاف نظرهای سیاسی فکرمان به مسائل اقتصادی و معیشت مردم و اشتغال و پیشبرد کارهای اجرایی است که خوشبختانه فضای وحدت و همدلی بین مسئولان استان لرستان حول این مسائل اعم از نمایندگان و استاندار لرستان به عنوان نماینده عالی دولت وجود دارد در این راستا مدیر ارشد استان که مورد توافق همه نمایندگان بوده بخاطر توان اجرایی و توجه به موضوعات اقتصادی بوده است.

آقامحمدی اظهار داشت : نمونه ای از دستاوردهای این همراهی، راه اندازی مجتمع کشت و صنعت خرم آباد است که بعد از ۲۰ سال تعطیلی راه اندازی شد. همچنین پروژه های راه آهن، آزاد راه و … نیز در استان بعد از سالها عملیاتی شدند که نیازمند مساعدت و توجه جدی دولت برای تسریع در اجرای آنها هستیم.

لازم به ذکر است که کارخانه لاستیک سازی خرم آباد با شرکت بخش خصوصی (۸۱ درصد) و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ۱۹ درصد ) در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در محل شهرک شماره ۳ منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در کمالوند، با اشتغالزایی مستقیم ۱۳۴۴ نفر و در فاصله زمانی ۳۶ ماه احداث می گردد.

«با تشکر از سایر خیرگزاری ها که برخی فرازها از آنها استفاده شده است».

درباره admin

bigtheme