خانه / اخبار / آقامحمدی در گفتگو با مهر: مجلس واداده در برابر غرب به استقلال و اقتدار کشور آسیب می‌زند

آقامحمدی در گفتگو با مهر: مجلس واداده در برابر غرب به استقلال و اقتدار کشور آسیب می‌زند

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴

آقامحمدی2عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر تفکر غربی وارد مجلس آمد، باید مملکت را از نظر استقلال، اقتدار، اقتصاد، فرهنگ و سیاست بر باد رفته دانست.

ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تبعات مجلس واداده به خصوص در برابر غرب گفت: اگر مجلسی تحت نفوذ باشد به خصوص دچار غرب زدگی شود، در وهله نخست استقلال خود را از دست می دهد.

وی افزود: غرب زدگی امروز پدیده ای است که در اغلب کشورهای در حال توسعه خودنمایی می کند و این پدیده شوم در کشور ما ریشه تاریخی داشته که ریشه آن به دوران قاجار برمی گردد و غرب زده های امروز در کشور نیز آبشخور همان دوران هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر عناصری از این قماش فکری به مجلس ورود پیدا کرده و مجلسی تحت تاثیر افکار غربی به وجود آورند، استقلال مملکت بی معنا خواهد شد؛ چراکه تفکر غربی قائل به استقلال نبوده و کدخدای جهان را حاکم بر دنیا می داند.

نماینده مردم خرم آباد گفت: اگر مجلس دچار وادادگی در برابر غرب باشد، دفاع از وطن، غیرت و حیثیت در آن بی‌معنا شده چون نمایندگان چنین مجلسی این رفتارها را عقب ماندگی محسوب می کنند.

آقامحمدی گفت: نمایندگان مجلس واداده غرب را بالغ می دانند از این روی، توانمندی، فرهنگ، اقتدار و قدرت خود را از غرب طلب خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دیدگاه غرب ملت ها را بسان گله گوسفندی می داند که به یک چوپان نیاز دارند، خاطرنشان کرد: اگر تفکر غرب وارد مجلس شود، مملکت را از نظر استقلال، اقتصاد، فرهنگ و سیاست از دست رفته باید بدانیم.

وی ادامه داد: برای تایید صلاحیت ها شورای نگهبان باید علاوه بر مراجع استعلامی چهارگانه، اهمیت حلال و حرام در زندگی افراد را مدنظر قرار دهد و پس از آن مردم هم برای انتخاب به این مسئله توجه داشته باشند.

این نماینده مجلس، یادآور شد: اگر سردمداران یک لیست انتخاباتی غرب زده بوده و یا در مسائل دینی بی مبالاتی نشان دهند، بدون تردید مجلس را غرب زده خواهند کرد.

آقامحمدی در پایان توصیه کرد: رسانه ها در فرصت باقی مانده تا انتخابات خودفروشی و غرب زدگی را به عنوان آسیب نمایندگی بررسی کنند تا مردم با دید باز در انتخابات شرکت کنند.

درباره admin

bigtheme