خانه / اخبار / آقامحمدی در گفت‌وگو با ایسنا: پیروزی در انتخابات با رویکرد تخریب رقبا مصداق غصب کردن است

آقامحمدی در گفت‌وگو با ایسنا: پیروزی در انتخابات با رویکرد تخریب رقبا مصداق غصب کردن است

چهارشنبه ۱۴ بهمن۱۳۹۴

آقامحمدی 35یک نماینده اصول‌گرای مجلس با تأکید بر لزوم رقابت‌های انتخاباتی در چارچوب اخلاق و اعتقادات اسلامی گفت که اگر هر کاندیدایی با تخریب کاندیدای دیگر روی صندلی مجلس بنشیند بداند که آن جایگاه را غصب کرده است.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تأکید بر اینکه ما قبل از ورود به عرصه انتخابات باید بدانیم که مسلمان هستیم، گفت: ما مسلمانیم و باید کارهایمان در چارچوب اخلاق و اعتقادات اسلامی باشد. اعتقاداتی که منشأ الهی دارد.

وی ادامه داد: کاندیداهای مجلس باید بدانند که در وهله اول رعایت اخلاق و معیارهای اخلاقی واجب و لازم هست، از این رو باید از تخریب، تهمت و افترا پرهیز کنند چرا که اگر با تخریب و دروغ و تهمت و افترا رقیب انتخاباتی را از میدان به در کنند و بعد از آن بر روی صندلی مجلس تکیه زنند در واقع آن جایگاه را غصب کرده‌اند. آن‌ها حق مردم را ضایع کرده و در نزد افکار عمومی نیز محبوب نخواهند بود.

این نماینده اصول‌گرای مجلس با بیان اینکه کاندیداها باید به جای پرداختن به نقاط ضعف رقبایشان به بیان توانایی‌های خود بپردازند، گفت: اگر کاندیداها در چنین شرایطی با تهمت و دروغ مواجه شدند باید پاسخ‌هایشان نیز با رعایت موازین اخلاقی و نشان دادن التزام به اصول و اخلاق اسلامی باشد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کاندیداها باید با رعایت موازین انتخاباتی وارد عرصه تبلیغات شوند، گفت: در چنین شرایطی است که شاهد برگزاری انتخابات سالم خواهیم بود. کاندیداها باید در عرصه عمل به خصوص در صحنه تبلیغات التزام عملی‌شان را به اسلام نشان دهند.

انتهای پیام

درباره admin

bigtheme