خانه / اخبار / نمی‌توان درباره مذاکره با آمریکا به نظرسنجی استناد کرد

نمی‌توان درباره مذاکره با آمریکا به نظرسنجی استناد کرد

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

نمی‌توان درباره مذاکره با آمریکا به نظرسنجی استناد کرد

4

عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه درباره مذاکره با آمریکا نمی توان به نظرسنجی استناد کرد، گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری موضع خود در قبال رابطه با آمریکا را اعلام کردند و حال با توجه به این اعلام موضع مردم، نظرسنجی دیگر جایی ندارد.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به نظرسنجی درباره رابطه با آمریکا گفت: در مورد مذاکرات و مباحث اینچنینی مقام معظم رهبری مجوزهای لازم را داده و راهبردها را تبیین می کنند.

وی اضافه کرد: در این ایام بحث هایی درباره نظرسنجی در خصوص رابطه با آمریکا مطرح می شود که کمی دارای شبهه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در همین زمینه تصریح کرد: ممکن است برخی بخواهند تحت لوای نظرسنجی یا مفاهیم اینچنینی در جزئیات رویکردهای دیگری را دنبال کنند که باید نسبت به آنها حساس باشید.

آقامحمدی با یادآوری موضع آمریکایی ها در قبال انتخابات ریاست جمهوری ایران اظهار داشت: در آن دوران آمریکایی ها از مردم می خواستند در انتخابات شرکت نکنند اما شاهد حضور گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودیم.

وی افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری موضع خود در قبال رابطه با آمریکا را اعلام کردند و حال با توجه به این اعلام موضع مردم، نظرسنجی دیگر جایی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: بحث مذاکره با آمریکا یک مفهوم کلی است و نمی توان درباره آن به نظرسنجی استناد کرد.

درباره admin

bigtheme