خانه / اخبار / اعتبارات آزادسازی فلک‎الافلاک در جاهای دیگر هزینه شد

اعتبارات آزادسازی فلک‎الافلاک در جاهای دیگر هزینه شد

نماینده خرم‎آباد:

اعتبارات آزادسازی فلک‎الافلاک در جاهای دیگر هزینه شد

falakolaflak

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: میراث فرهنگی به عنوان متولی اصلی آزادسازی قلعه فلک‎الافلاک کمترین توجهی به این موضوع نداشته است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران افزود: ضعیف‎‏ترین مدیران دستگاه‎های اجرایی لرستان مدیران میراث فرهنگی هستند؛ متاسفانه این دستگاه اجرایی در طول سال‎های متوالی تعطیل بوده و متولی خاصی نداشته است.

 

وی با اشاره به اینکه عملکرد ضعیف میراث فرهنگی لرستان تنها به زمان مدیریت فعلی برنمی‎گردد، ادامه داد: این سازمان در سال‎های گذشته نیز عملکرد قابل دفاعی نداشته است.

 

آقامحمدی با اشاره به پتانسیل‎ها و ظرفیت‎های فراوان لرستان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی گفت: این ظرفیت‎ها باید بالفعل شده و زمینه معرفی و شکوفایی آنها در کشور و دنیا فراهم شود.

 

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس در خصوص آزادسازی حریم قلعه فلک‎الافلاک گفت: قانون آزادسازی حریم قلعه فلک‎الافلاک در جلسه علنی مورخ نوزدهم آذر سال ۸۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در ۲۶ آذر همان سال به تایید شورای نگهبان رسید و فرمانده کل قوا دستور دادند در صورت جایگزینی زمین معوض به نیروهای نظامی آزادسازی صورت گیرد که متاسفانه اعتبارات آزادسازی قلعه تاریخی فلک‎الافلاک در سال‎های گذشته در جاهای دیگر هزینه شده است.

 

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه میراث فرهنگی به عنوان متولی اصلی آزادسازی قلعه فلک‎الافلاک کمترین توجهی به این موضوع نداشته است، خاطرنشان کرد: اگر بودجه لازم را بدهند و جانمایی لازم برای آنها صورت گیرد، آزادسازی حریم قلعه فلک‎الافلاک به سرانجام خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

درباره admin

bigtheme