خانه / اخبار / دولت به جای عزل نیروهای ارزشی مشکل بیکاری جوانان را حل کند

دولت به جای عزل نیروهای ارزشی مشکل بیکاری جوانان را حل کند

آقامحمدی در تذکر شفاهی:

دولت به جای عزل نیروهای ارزشی مشکل بیکاری جوانان را حل کند

majlisعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه در چند روز اخیر فضاسازی‌هایی در کشور ایجاد شده تا مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام نکنند، گفت: دولت به جای منصرف کردن مردم از ثبت‌نام یارانه‌ها، جلوی فساد و ریخت و پاش ها را بگیرد

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی یکشنبه ۲۴ فروردین ماه مجلس شورای اسلامی،در تذکر شفاهی گفت: در چند روز اخیر فضاسازی‌هایی در کشور ایجاد شده تا مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام نکنند اما واقعیت این است که آب و برق و گاز و بنزین و گازوئیل را گران کردیم و داریم پول آن را از مردم می گیریم و قرار شد که مقداری از پول مردم را به خودسان برگردانیم تا کمک حالشان باشد، اما شاهدیم که رسانه‌ها ساماندهی شده‌اند تا با تبلیغات مردم را برای ثبت‌نام یارانه در معذوریت قرار دهند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام کردن در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها حق مردم است، گفت: نباید فضایی ایجاد کرد که مردم را رودربایست نمود یا با تهدید و تحقیر آنها را از ثبت‌نام منصرف کرد،

وی گفت: به جای فضاسازی‌برای ثبت‌نام نکردن مردم جلوی فساد مالی اداری و ریخت و پاش‌ها و اصراف کاری ها را بگیرید. به‌عنوان مثال در استانی مثل لرستان میلیاردها تومان هزینه دکوراسیون و خرید ماشین خارجی شده است آنگاه ما مردم را تعقیب می کنیم که از یارانه منصرف شوند.

آقامحمدی در تذکر دیگر گفت: آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم! جنابعالی در انتخابات چنین گفتید که: « دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت جوانان بیکار در مقابل خانواده و فرزندانشان شرمنده باشند».

جهت اطلاع، گزارش مرکز آمار ایران باز هم لرستان را دارای جایگاه نخست بیکاری در کشور اعلام نمود و جوانان ما به جای یافتن امید همچنان در مقابل خانواده و فرزندان خویش شرمنده هستند، اما در مقابل   برخی وزارتخانه‌ها و مسئولین استان ما به جای برنامه ریزی  برای کم کردن مشکل بیکاری جوانان، برنامه خود را به برکناری و قلع و قمع نیروهای ارزشی معطوف داشته اند خلاف مشی شما است ، که لازم است جنابعالی با این شیوه ناصواب برخورد کنید و مسئولین را ملزم به کار و تلاس برای اشتغال و رفع مشکل بیکای جوانان نمایید.

درباره admin

bigtheme