خانه / اخبار / نقش سپاه در سازندگی‌ کشور پس از جنگ تحمیلی مثال‌زدنی است

نقش سپاه در سازندگی‌ کشور پس از جنگ تحمیلی مثال‌زدنی است

آقامحمدی با اشاره به سالروز تشکیل سپاه:

نقش سپاه در سازندگی‌ کشور پس از جنگ تحمیلی مثال‌زدنی است

5عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سپاه از یادگارهای ارزنده امام راحل (ره) است، گفت: نقش سپاه در سازندگی‌ کشور پس از جنگ تحمیلی مثال‌زدنی است.

 

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تشکیل سپاه یکی از پربرکت‌ترین دستاوردهای انقلاب بود که با دید الهی امام (ره) و با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب تشکیل شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع ابتدای انقلاب و مشکلاتی که از سوی گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی برای کشور ایجاد شده بود و همچنین حمله نظامی رژیم بعث عراق به خاک ایران، افزود: از همان ابتدای جنگ تحمیلی و در حالی که ارتش اولا آمادگی مقابله با جنگ‌های چریکی و شهری را نداشت این سپاه بود که توانست توطئه‌های خارجی و داخلی را دفع کند.

وی با اشاره به تشکیل سپاه در دوم اردیبهشت سال ۵۸، ادامه داد: این شجره طیبه با استفاده از جوانانی معتقد، آرمان‌گرا و برخوردار از انگیزه الهی توانست شورش‌ها و توطئه‌های گروهک‌هایی را که می‌توانست هر انقلابی را نابود کند، ناکام بگذارد.

آقامحمدی با اشاره به نقش سپاه در سازندگی‌های پس از جنگ تحمیلی و نیز پاسداری از فرهنگ انقلاب اسلامی و ترویج آن، تصریح کرد: سپاه پاسداران از یادگارهای ارزنده امام راحل (ره) است که در حفظ انقلاب نقش محوری داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مجموعه‌ای از معتقدان به فرهنگ شیعه و تابع ولی فقیه تشکیل شده است./

پایان پیام

درباره admin

bigtheme