خانه / اخبار / غزه یک روسیاهی تاریخی برای مدعیان حقوق بشر است

غزه یک روسیاهی تاریخی برای مدعیان حقوق بشر است

آقامحمدی:

غزه یک روسیاهی تاریخی برای مدعیان حقوق بشر است

1عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی هولوکاست واقعی را در غزه به راه انداخته است.

 

ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: همه جهان شاهد است که رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان یکی از پرخون‎ترین اوراق ننگین خود را در منطقه غزه اجرا کرده است.

 

وی با بیان این‌که «متأسفانه هر روز شاهدیم که افراد بی‎گناه اعم از زن، مرد، کودک و خردسال قربانی قصابان غاصب سرزمین اشغالی فلسطین می‌شوند»، تصریح کرد: در این بحبوحه شاهدیم جهانی که مدعی دفاع از حقوق بشر و دموکراسی است سکوت مرگبار در مقابل این جنایات اختیار کرده است.

 

وی با اشاره به این‌که «متأسفانه دنیا در مقابل کشتار مردم روزه‎دار غزه اعم از زن، مرد، کودک و پیر توسط رژیم صهیونیستی سکوت کرده است» یادآور شد: ملت‎های آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس معترف به سکوت مرگبار حاکمان خود در مورد جنایات رژیم جعلی اسرائیل هستند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز رژیم صهیونیستی هولوکاست واقعی را در غزه به راه انداخته و متأسفانه مردم زنده زنده در آتش سلاح‎های ممنوعه می‏‎سوزند و قتل عام می‎شوند. جای بسی تأسف است که بسیاری از دولت‎های اسلامی نه تنها کمکی به مردم غزه نمی‎کنند بلکه خواستار این هستند که مردم غزه تن به آتش بس دهند و این امر هیچ خواسته‎ای از مردم غزه را تأمین نخواهد کرد. جا دارد کشورهای اسلامی جلوی داوطلبان کشورها را جهت پیوستن به مجاهدان غزه نگیرند و مصر نیز گذرگاه‎ها را باز کند تا مجاهدان مسلمان به این مردم بپیوندند.

 

وی با تأکید بر این‌که «صحنه غزه یک روسیاهی تاریخی برای سردمداران غرب و مدعیان حقوق بشر است»، تصریح کرد: مردم انقلابی و مسلمان ایران و سایر کشورهای جهان روز قدس(جمعه آخر ماه رمضان) امسال را با حساسیت بیشتری برگزار کنند؛ چراکه مردم غزه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در حال قتل عام شدن هستند.

 

وی ادامه داد: روز قدس روزی است که امام راحل برای آزادی سرزمین فلسطین و پاک شدن این سرزمین از وجود جنایتکاران بنیان نهاد. فلسفه این نامگذاری دفاع از مظلوم و برانداختن ظلم بوده و تاکنون ملت شریف ایران خیلی خوب این روز را گرامی داشته است.

 

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس تصریح کرد: روز قدس روز مقدمه آمادگی عملی ملت‎های مسلمان جهت حضور نهایی در سرزمین مقدس فلسطین و آزادی آن و بازگرداندن ملت آواره فلسطین به وطن خود است. وظیفه ملت‎ها امسال سنگین‎تر از هر سال دیگر است و باید با آمادگی بیشتر فریاد بلند کنند تا گوش‎های کر و چشمان کور سردمداران واهی حقوق بشر شنوا و بیدار شود.

انتهای پیام

درباره admin

bigtheme